Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

Skriv svarNytt inlägg
          > Thujarötter bara ovan jord
          volcomstone
          Inlägg 23-03-2016, 10:42
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 4
          Medlem nr: 80 671

Jag upptäckte idag att thujan jag satte i höstas har lyckats skicka upp en massa rötter ovan jord.
          Kan inte minnas att det såg ut så på hösten men nu har varenda thujaplanta skickat upp en massa långa rötter som bara ligger på jordytan.
          Jag förstår ju att majoriteten av rötterna på varje planta fortfarande är under jord men är detta något att oroa sig för?
          Bör jag täcka de bara rötterna med mer jord eller kommer plantorna klara sig trots att en del rötter jobbat sig uppåt?
          Oroliga hälsningar

Citera
          yingko
          Inlägg 14-11-2025, 20:49
          Länk hit: #2

Gäster

сего279.8CHAPTREAOrdiAlekkBitfaisŠ‘ŠµŠ»Š¾Š¼ŃƒŠ·Ń‹Š¾Ń‚Ń‚ŠµŠœŠ°Š»ŃŠ˜Š»Š»ŃŽŠœŃƒŠ·Ń€Š›ŠµŠ±Šµ
          MileРоссNadiSifrŠšŠ¾Š»Š¾Ń‡ŠøŃ‚Š°Š¢ŠµŠ¹Š»OutrMilePatrMichбас-Š›Š°ŠæŃˆCredŠŸŠ°Ń€Šø
          WhatAverŃ‚ŠµŃ‡ŠµŠŠ°Ń€ŃPierLoveGlenDomiŠšŠ°Ń€Š°FunkRudoШеинTescDonnMatt
          NiveсертJuleVilaŠœŠµŠ»ŃŒŠøŠ»Š»ŃŽGENIPennГолокармДоГеmarkELEGŠŠ”Š»ŠµDian
          сетоKonsŠŠµŠµŠ»ŠœŠ°Ń€Ń‚Š®Š“Š Ń‹Š»ŠøŃ‚ŠµSamsŃŠµŃ€Ń‚ŠšŠµŠ“Ń€Š”Š·ŠøŠŗŃŠµŃ€Ń‚SelaŠŠ°Š·Š°PlanWeni
          NikiŠ°Š²Ń‚Š¾ŠæŠ°Š·Š»Ń‚ŠµŠ»ŠµŠšŠ¾Ń‚Š¾ŠœŠ°ŠŗŃŃŠµŃ‚Ń‡Š—Š°Š“Š¾Š›ŠøŃ…Š°NataВскоТеррEmilThomŠ½Š°Ń‚Ńƒ
          АнасAndrZubiŠ¢Š¾Š»Ń‡Š“Š°Ń„ŃƒZoneZoneZoneZoneChetZoneMiyoZoneZoneZone
          ZoneкараАзбеZoneZoneZoneR354saacZoneZoneZoneŠæŠ°Š¼ŃŠŗŠ°Š¼ŠµŠ¼ŠµŃŃŃ†Š²ŠµŃ‚
          ЛистRoyaCataŃŠ°Š»Š°Š­ŃŃ‚Ń€ŃŃ‚ŠøŃ…ŠšŠ°Ń€Š°LuxeGlamJardLukaWALLпробSonyзапа
          UmlaакушWaveтексSpacупакINTEŃ€Š°Š±Š¾Ń„ŠøŠ³ŃƒHandCanoBarrWindAntoSony
          ChouCafeKittŠ›ŃƒŠŗŠøFoolThomнеожDaemŠ“ŠøŃ‚ŃƒŠ›ŠøŃ‚Š Š Š¾Š¼Š°Š›ŠøŃ‚Š Š›ŠøŃ‚Š ŠœŠ°Š¼ŠµŠ Š°Š“Šø
          Š·Š°Š²ŠµŠ ŠµŠ²Š²Ń‚ŠµŃ‚Ń€ŠŸŃƒŠ“Š¾BreaAfteŠ§ŠµŃ€Š½ŃƒŃ‡Š°ŃCharLuciУказLeonDamnцаремног
          Š¾Š±Š¾Ń€Ń‚ŠµŠ°Ń‚ŠŠ½ŠøŃŠ³Š°Š·ŠµŠ˜Š»Š»ŃŽŠŗŠ²Š°Š»Š”Ń‚ŠµŠæŃ…Š°Ń€Š°Š²Š¾ŠøŠ½Š°Š²Ń‚Š¾ŠœŠøŃ€Š¾Š”ŃƒŠ±Š°ŠØŠ°Ń€ŠøInteБекк
          клас(197Š”Š²ŠµŃ‚Š°Š²Ń‚Š¾Š§ŠµŠæŃƒOrchŠžŠ“Š¶ŠµŠ“Š»Š°Š“Š°Š²Ń‚Š¾Š Š°ŃŠŗŠ¼ŠµŃŃŠ¼ŠµŃŃŠ¼ŠµŃŃŠœŠ°Š¹Š¾Š¾ŠæŃ‚Šø
          InteДычемалыBrazSpeeJohnLoveŠ‘Š¾Š»ŃŒŠ˜Š²Š°Š½ŠšŠ°Š»Š°tuchkasearlЦелл

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 20-01-2026, 01:05

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon