Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Miljöpartiet
          Mjärden
          Inlägg 20-04-2016, 19:58
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 2 410
          Medlem nr: 79 127

Miljöpartiet gör bort sig gång efter gång, det senaste är att de tänkt välja in en person Khan, som vägrar ta kvinnor i hand, dessutom var valberedningen medveten om hans brist på kvinnlig respekt. Jag trodde att de som skall sitta i ledningen var tvungna att ställa upp på det som står i partiprogrammet, i detta fallet feminism.

Det är ett under att Stefan Löfvén lyckats regera så bra som han gjort med en sådan regeringspartner och med en vice statsminister som slänger ur sig grodor då och då.

Citera
          6 sidor V  « < 4 5 6  
          Nytt inlägg
          Svar (100 - 105)
          Mjärden
          Inlägg 19-05-2016, 13:41
          Länk hit: #101

Medlem
          Antal inlägg: 2 410
          Medlem nr: 79 127

CITAT (segelbåt @ 19-05-2016, 13:52) *
          Hellre Annie Lööf... Jag skulle med glädje se på när hon drogs runt i smutsen.

Håller med fullständigt - det skulle vara en glädje om hon försvann från Centern - den politik som hon driver stämmer dåligt med gräsrötterna i centerrörelsen, som jag lärde känna under min uppväxt. Jag tror tex inte de delar hennes inställning i migrationspolitiken och decentralismen skrotade man redan på 90-talet.

Jag gillar Björklund, tycker han är sansad och kommer med många bra förslag, Ebba Busch Thor har jag ingen uppfattning om, då hon in visat riktigt vad hon går för än.

Återstår att se om det blir bättre i Miljöpartiet sedan Romson ersatts av Isabella Lövin...

Citera
          Gossen Ruda
          Inlägg 19-05-2016, 14:48
          Länk hit: #102

Medlem
          Antal inlägg: 23 957
          Medlem nr: 296

Är du rädd att bli smittad?

--------------------
          Mera Japan-pop åt svenska folket AKB48と日本を発見するには、長い時間に起こった最高のことです

Straight for ever. Cogito, ergo sum.

Citera
          segelbåt
          Inlägg 19-05-2016, 15:05
          Länk hit: #103

Medlem
          Antal inlägg: 557
          Medlem nr: 82 163

CITAT (Gossen Ruda @ 19-05-2016, 15:48) *
          Är du rädd att bli smittad?

Rädd för att bli smygkommunist eller miljöislamist? Nej, det är större chans att jag börjar tro på påskharen än på S eller MP.

Citera
          Gita
          Inlägg 19-05-2016, 18:21
          Länk hit: #104

Medlem
          Antal inlägg: 5 162
          Medlem nr: 8 833

CITAT (sparvuggla @ 19-05-2016, 06:10) *
          Här är sanningen:

http://www.aftonbladet.se/debatt/article22842321.ab

Och tyvärr hakade många även här på odla i drevet, i sina egna politiska syften.

Men snälla nån, vems sanningen är det du vill föra fram? Det du länkade till skulle inte ens en majoritet av miljöpartiet ställa upp på/se som sin sanning.
          Ursäkta men hur gammal är du? Av dina inlägg så framstår du som en obstinat fjortis.
          gita

Citera
          Gita
          Inlägg 19-05-2016, 18:36
          Länk hit: #105

Medlem
          Antal inlägg: 5 162
          Medlem nr: 8 833

[quote name='Mjärden' date='19-05-2016, 14:41' post='1728621']
          Håller med fullständigt - det skulle vara en glädje om hon försvann från Centern - den politik som hon driver stämmer dåligt med gräsrötterna i centerrörelsen, som jag lärde känna under min uppväxt. Jag tror tex inte de delar hennes inställning i migrationspolitiken och decentralismen skrotade man redan på 90-talet.

Jag gillar Björklund, tycker han är sansad och kommer med många bra förslag, Ebba Busch Thor har jag ingen uppfattning om, då hon in visat riktigt vad hon går för än.

Återstår att se om det blir bättre i Miljöpartiet sedan Romson ersatts av Isabella Lövin...
          [/quote
          Håller med dig, Annie är jag inte så förtjust i, Björklund däremot var en riktigt bra skolminister som tyvärr inte fick fortsätta sitt arbete att få ordning på den svenska skolan.
          Skulle vara kul med en kvinnlig statsminister efter alla gubbar och jag tyckeratt AKB är ett riktigt statsministerämne, långt överlägsen den tveksamme mumlande Löfven. Ser fram emot nästa val.
          Gita

Citera
          segelbåt
          Inlägg 20-05-2016, 18:09
          Länk hit: #106

Medlem
          Antal inlägg: 557
          Medlem nr: 82 163

CITAT (Mjärden @ 19-05-2016, 14:41) *

Fröken Lööf tar idag kraftigt avstånd från sina egna uttalande.
          https://twitter.com/annieloof/status/733676561266835456

Citera

6 sidor V  « < 4 5 6
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 03-12-2025, 11:08

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon