Nyss upptäckte jag att jag sov. Jag hade bara lagt mig att vila efter att blivit trött när jag löste korsord. Jag drömde något rörigt som dock verkade riktigt tills jag blev angripen av en leopard med ett rött hundhalsband. Jag skulle just kasta en kniv på den stackaren när jag insåg att detta var bara en dröm. Leoparden försvann men att vakna var svårt. Jag försökte röra mig men inget hände. Inte som jag märkte iaf. Jag upptäckte att jag låg på sidan med armen dubbelvikt upp på huvudet. Jag försökte nypa mej men klarade bara av krafsa mig på huvudet. Lite äcklig känsla som av att ligga i en tvångströja utan att kunna röra en fena. Till slut vaknade jag.
Faktiskt tredje gången jag insåg att jag drömde. Första gången var en rörig dröm så jag nöp mig i armen. I drömmen. Givetvis kände jag inget så jag insåg att det bara var en dröm. Efter ett tag vaknade jag dock. Andra gången kommer jag inte ihåg så mycket av, bara att jag ville vakna. Lite lustigt att det börjar bli så här. Någon som känner till något knep för att vakna?
--------------------
Mera Japan-pop åt svenska folket AKB48と日本を発見するには、長い時間に起こった最高のことです
Straight for ever. Cogito, ergo sum.
|