Såg på nätet att man numera ska sälja en videofilm som visar hur påverkad Diana Ross var när polisen stoppade henne utanför ett köpcenter. Tydligen var hon asberusad och kunde knappt stå på benen. Varför skulle NÅGON vilja ha en videofilm som visar en trasig människa, känd eller inte? KÖPER folk verkligen sådant och varför? Sitter man hemma i stugan och ser filmen om och om igen och liksom "njuter" av att DR har kraschat? Varför skulle man tycka att det var spännande eller intressant? De flesta av känner henne inte och kan därför inte tycka att "där fick hon minsann" eller vad man nu tänker. Är det någon sorts skadeglädje över att se en beundrad stjärna falla typ "ha, hon är minsann inte bättre än jag"?! Jag blir upprörd och illa berörd av sådant här. Samma sak med Nicole Smith som man visar på TV och där alla tidningar förfasar sig över vad som händer i varje avsnitt och liksom speedar upp publiken så att ALLA måste kolla för att se om det VERKLIGEN är så att hon dricker/kysser kvinnor/juckar mot kuddar osv osv. Varför skulle det vara intressant vad hon gör? Hon är en stackars tjej från ingenstans som har halkat in på fel väg och där blir grovt utnyttjad av allt och alla. Vad är det för spännande eller kul med det?! Hur är vi skapta som tycker att det är "kul"? Är vi tacksamma att det inte är vi... eller händer det så lite intressanta saker i våra egna liv att vi måste ta till sådana TV-program? USCH vad jag blir upprörd och arg!!! Vilka dåliga medmänniskor vi kan vara! Tja detta var ju inte trädgård men jag blev ledsen över vad jag läste...
--------------------
Vänliga hälsningar Helen i Skåne
|