CITAT (chris_paul @ 18-12-2024, 03:49)

Hej på er, nu är det snart vinter, även om den är mycket senare än ifjol, det var ju helt vitt vid den här tiden förra året. Nu vill jag mata mina kära fåglar och jag har läst på och det verkar väl vara skalade solrosfrön, jordnötter och talgbollar som är det man ska mata med, kanske nån vildfågelmix om man kan hitta någon som inte bara innehåller vete.. När man bor på landet som jag så märker jag att fåglarna äter som hästar, ja det är inte bara fåglar, det är även ekorrar och annat också som passar på. När det blir en del fågelmat så vill jag såklart inte betala för mycket utan vill ha kvalitet till ett bra pris, har ni några tips? Jag har letat runt som en tok och det bästa jag hittat är
geometry dash free jag har testat att beställa på pippifoder och det kom både snabbt och fina grejer. Men kanske har ni andra tips?
Jag känner igen det där helt. Här på landet är det samma visa, fåglarna, ekorrarna och allt vad det är slukar maten som om det vore buffé varje dag. Solrosfrön, jordnötter och talgbollar är verkligen bra grejer att satsa på, och vildfågelmix utan en massa vete är guld värd. Jag har också testat pippifoder.se och tycker de har bra kvalitet till rimligt pris, plus snabb leverans som du säger. Annars kan det ibland löna sig att kolla lokala lantbruks- eller trädgårdsbutiker när de har säs
Redigerat av slightbadlands: 21-02-2026, 11:34