Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

Skriv svarNytt inlägg
          > Navimow eller Husqvarna – vilken hade ni valt? 😅
          Ida Kristensen
          Inlägg 07-06-2026, 02:13
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 1
          Medlem nr: 100 301

Hej! Jag håller på att kolla på robotgräsklippare och har fastnat mellan två alternativ: Navimow och Husqvarna.

Har en ganska vanlig villaträdgård, inte jättestor, men lite krånglig på sina ställen med några hörn, smala passager och lite ojämn mark här och där 🌱 Jag vill helst slippa lägga ner kanttråd om det går, men samtidigt vill jag ju att den faktiskt ska klippa bra och inte bara fastna hela tiden.

Är det någon här som har testat Navimow eller Husqvarna? Vilken skulle ni säga är mest värd pengarna?

Citera
          iamnotfreja
          Inlägg 09-06-2026, 01:42
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 11
          Medlem nr: 100 225

Jag valde Navimow just för att slippa kanttråd, och har inte ångrat mig 😅 Har också lite smala passager och några ojämna delar i trädgården, men den klarar det bättre än jag trodde. Husqvarna är säkert stabilt också, men för mig vägde enkel installation ganska tungt. Skulle säga: vill du slippa gräva och krångla, kolla närmare på Navimow 👍

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 20-06-2026, 12:31

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon