Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Hyllor, bord o andra tillbehör i växthuset, - vad är era bästa tips?
          fiffigafrun
          Inlägg 12-05-2004, 16:04
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 537
          Medlem nr: 697

Fortsätter bombardera med växthusfrågor. Lägger jag alla mina funderingar i samma inlägg får jag inga svar tror jag... rolleyes.gif

Har tänkt ha upphöjda odlingsbäddar efter långsidorna (ej uppvärmda mer än av solen). Dra in el o vatten (exakt hur vet jag ej). Ev Hydromat som automatisk bevattning + en spiralslang för manuell bevattning. Ett planteringsbord av något slag o förstås en stol att sitta o njuta på...

Men hyllor o sånt? Är de där fula o trista trådhyllorna bäst? I mitt fina växthus från Florum vet jag nästan inte om de platsar. unsure.gif
          Har tänkt använda Willabs underbevattningsbrickor vid förkultivering och då är ju trådhyllornas "genomskinlighet" inte så stor vits med.

Har ju en fin vattentunna att ha därinne också men det tar ju plats också... Men är det mest för att få bra luftfuktighet eller vad? Blir det inte enormt fuktigt därinne ändå på sommaren i alla fall?

Vill ha ALLAs bästa tips på bra o praktiska tillbehör som helst ej är så dyra då förstås... tongue.gif

/Karin

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 27-07-2025, 04:34

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon