Tack alla kära nya och gamla vänner. Tårarna trillar när jag läser era tankesvar...Solen skiner utanför fönstret men ljuset har svårt att nå in i min själs svarta skrymslen just nu....Jag har både fått en starkare tro på de andliga krafterna och på samma gång tappat tron totalt. Ett inre kaos alltså, jag känner mig mest otillräcklig och maktlös. Men man får ta till de knep som man kommer på....Jag har vänt mig till FläderMor (en stor fläder i min trädgård). Där sätter jag och besökande vänner upp remsor av tyg, smycken, stenar, vad som helst och under tiden skickar vi styrke/healing-tankar till Nina. Kanske kan ses som hokus-pokus, men tron kan ju försätta berg sägs det, och jag vill ju så gärna tro ändå.
Om jag ska se något positivt i detta kaos så är det att familjen har stärkts i sin kommunikation, gammalt groll har krymt inför denna sorg och vi har blivit bättre på att visa våra känslor...
Än en gång, det känns underbart att få ert stöd! Jag kommer nog inte att skriva så ofta framöver, men ibland när det blir för tungt är det skönt att vara på nätet och styra tankarna i en annan riktning....
Kram på er alla!