garvar ihjäl mig när jag sitter här på det tråkiga jobbet. Och refrängen går bara inte att få ur huvudet....
JAG ÄR FULL Melodi: "Det gör ont", Lena Ph
O alla omkring dom märker ingenting Jag är FULL! (full, full, full, full, full..)
Kan man få beställa några drinkar fler Bartendern du snälla ge mig lite mer innan stället stänger och alla kastas ut... åhh!
Full, jag är full, jag är full Jag är jätte djävligt full som en djävla kastrull Jag vet att jag är full Jag är full, jag är full Så pass jätte djävligt full att jag ramlar omkull O alla omkring dom märker ingenting Jag är full! Åh så full!
Jag saknar många minnen vad jag gjort i mina dar Väldigt många pengar har jag lagt i varje bar Men så länge jag får festa så känner jag mig fri... åhh!
Full, jag är full, jag är full Jag är jätte djävligt full som en djävla kastrull Jag vet att jag är full Jag är full, jag är full Så pass jätte djävligt full att jag ramlar omkull O alla omkring d! om märker ingenting Jag är full! Oh Fy fan!
Det sista jag behöver är flera minnesluckor nu men snart så är det över (snart så är det över) bara jag finner mig en fruuuu...uh-huh-huh...
Full, jag är full, jag är full Jag är jätte djävligt full som en djävla kastrull Jag vet att jag är full Jag är full, jag är full Så pass jätte djävligt full att jag ramlar omkull O alla omkring dom märker ingenting Jag är full! Så djävla full! Dom märker ingenting men... Jag är full! jag är full, jag är full!
--------------------
Bygger upp en ny trädgård i zon 3 ( Näshulta, Eskilstuna )
(Bytt sign från 16kvm stor balkong)
|