Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Gräs! -ligt högt!, Tips på gräsklippare?
          MoniqueÖ
          Inlägg 26-07-2004, 16:58
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 179
          Medlem nr: 2 769

Hej alla i regnet!

Är evakuerad ur min lägenhet (pga vattenskada!) ohmy.gif och den fina, nyanlagda gräsmattan som rullades ut i mitten av juni får inte den vård som den skall ha!

Vatten får "mattan" ju liksom naturligt uppifrån denna sommar biggrin.gif men ingen (huh.gif dvs jag) tar hand om den mer än så, så här i semestertider, jag har bara kunnat åka till den sådär varannan vecka och klippt det värsta, men br-föreningen har bara en handjagad klippare som tar fläckvis eller inte alls fläckvis! Tänkte därför ta er till hjälp...inte att klippa men att tipsa om en bra motoriserad klippare som inte är för dyr och som skall klara av de 300 m2 det är frågan om att klippa nångång per vecka eller föreslår ni en trimmer?

Vi har en del stensatt med storgatsten som vi sått gräs emellan och därför bör man oxå kunna ställa klipphöjden för att gå fri från att slå i stenarna.

Hoppas på er hjälp så här mitt i sommarregnet.

Hälsar Monique'n wub.gif

Citera

Inlägg i den här tråden
          MoniqueÖ   Gräs! -ligt högt!   26-07-2004, 16:58

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 27-07-2025, 06:58

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon