Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Får ingen ordning...
          catlin
          Inlägg 28-07-2004, 22:10
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 260
          Medlem nr: 1 169

Alltså jag har läst hit o dit i olika böcker tidningar mm om hur viktigt det är med "väggar" o "tak" mm i trädgården o olika rum men min ser precis ut så som det står att det inte ska se ut typ. Inte för att det måste se ut på ett visst vis men får inte det där lummiga jag vill ha. Min trädgård ser ut så som man beskriver hur en tråkig trädgård ser ut. Runda rabattar lite här o var o en buske där o ett litet träd där.... ja ni kanske förstår.

Jag har för höga förväntningar på mej själv o blir stressad på nå vis. Det är ju inte meningen med att pyssla i trädgården..att bli stressad. Det ska ju vara roligt. Tittade nyss upp på min slänt igen som jag började gräva upp ett hörn i o sätta lite men det ser bara tanigt o fånigt ut.

Är det fler här än jag som har dom där plottriga trädgårdarna? Skulle vara så skönt o se om fler här på detta forum oxå duttar o plottrar som jag rolleyes.gif

--------------------
          Catlin

Citera

Inlägg i den här tråden

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 23-07-2025, 08:35

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon