Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Nu har jag sett den!, Val i Viken
          lynx
          Inlägg 12-08-2004, 21:28
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 41
          Medlem nr: 3 863

Äntligen!! biggrin.gif

Nu har kanske hört att det simmar omkring en val på västkusten?! Nu har den simmat in i Gullmarn också!

I tisdags sågs den längst in i Saltkällefjorden, igår låg den i Inre Gullmarn och "visade sig" för badfolket i Viken. Ca 40 personer tittade på den i en timme. Men vi såg ingen på hela kvällen...

Å så idag... Jag har varit hemma med pilten och spanat till och från hela dan, svept över med kikaren från verandan, sådär för att ha lite koll... Sent på eftermiddagen kommer grannens äldsta flicka springande och ropar på mig att de ser den, lugnt simmandes på väg utåt. Jag rusar ner för att titta, men då har den precis försvunnit, antagligen dykt ner unsure.gif

Jaha, går hem igen, men så ropar grannarna igen och då var jag snabb!! rolleyes.gif Med pojken på armen hinner vi se den hoppa några gånger, på väg in igen, innan den dyker ner och gömmer sig när det kommer en båt! wub.gif wub.gif

Kallar in släkten, men när de kommer är den "försvunnen" igen...

Såå häftigt! Å såå lycklig!! wub.gif

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 27-07-2025, 06:59

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon