Hej Ingemar Vi har diskuterat lite om att det är trögt på Forumet. Detta är mitt senaste inlägg. Läst tråden på småprat och svara i småprat vad du anser. Tack på förhand.
Jag har lite funderingar men man vågar nästan inte yppa detta. Tog upp det i en annan tråd med inlägg och bilder. Varför inte tala om att bilder finns i respektive album eller länka till fotoalbumen om man har det på annat ställe och inte ha så mycket bilder i inläggen utan endast text så kanske den blir lite snabbare. Det tar ju ett tag att ladda in alla bilder som ligger i inläggen och de blir rätt så långa. Vet inte om det kan hjälpa är ingen datakunnig person men jag vet att bilder tar mycket plats och många citerar även med bild och man får se dem kanske mer än en gång. Vill man citera så ta bara med texten och radera bilden. Nu får jag väl många på mig för att jag sticker ut hakan med det är bara en fundering från min sida, vi kan ju kolla med Ingmar. Var någon tidigare som skulle skriva och fråga Ingemar detta om plats m.m. på servern såg inte att svaret från Ingemar kom in. Läser du detta Ingemar kan du väl skriva ett inlägg om detta med långa svarstider, bilder i inläggen m.m. i småprat. /Inga
--------------------
skriver Inga från Närke i zon 3-4
|