Medlem
Antal inlägg: 6 105
Medlem nr: 3 398
Tröstekram till alla som så behöver. Det är SORG att förlora en när och kär, oavsett art. Och tröstekram till Agneta som är på begravning idag. Tänker på dig. Det är sorg att se små barn moderslösa också... sorg att möta "meningslöshet" som är svår att förstå.
Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682
tröstekram från mig också. jag vet hur det känns, och vet att man tror att sorgen aldrig går över, men det gör den. tror inte att det var råttgift, då den blödde ur nosen. var nog yttre våld, som en bil eller liknande
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2
Hejsan ! Många tröstande kramar från mig också. Jag fasar för den dagen min 9 åring blir så gammal att hon går bort, det finns inget i världen som kan ersätta våra små familjemedlemmar. Det enda vi får kvar är underbara minnen som vi sparar för alltid, kram till dig och familjen.
Medlem
Antal inlägg: 3 022
Medlem nr: 2 566
Känner med dig, Kattgräs..... En stor, varm kram till dig! När jag läste ditt första inlägg rev saknaden inuti mig efter min katt som blev påkörd för 5-6 år sedan. Sorgen går aldrig riktigt över, som så många andra här vittnat om innan mig.
--------------------
”Gå inte på Den Smala Vägen den är alldeles för bred. Balansera isället på de öppnaste fälten..” - Sun Axelsson