Medlem
Antal inlägg: 5 656
Medlem nr: 834
Idag när jag vaknade snöade det,man blir vant.Men sedan kom solen och det var så vackert i snön.Jag gick ut i trädgården och fotade.Här kommer bilderna,2 är lite äldre. Marsbilder.
Medlem
Antal inlägg: 3 807
Medlem nr: 29
Dagens bilder fotat mellan 10,30-10,45 Först en bild över vår gata Här under döljer sig en blomrabatt Bild över pallkragarna som är 3 stycken på höjd men syns bara en.
Medlem
Antal inlägg: 385
Medlem nr: 2 794
Här är min dagens bild. Om två månader hoppas jag att solurets sockel syns och att de första lökarna har dykt upp tillsammans med lite annan grönska. Det känns väldigt avlägset nu när vi har en så underbar vinter.
Medlem
Antal inlägg: 5 656
Medlem nr: 834
i dag blir det en fågelbild.Den här lilla Gråsiskan flög rakt in i fönsterrutan,som tur var såg jag det.Den låg livlös i snön men vid liv.Jag tog in den och satt i diskhon med en tidning över.Efter en liten stund började den titta mot mig.Jag hämtade kameran och tog några bilder.Sedan släppte jag ut den lille krabaten till friheten.Hui som den flög i väg.
Medlem
Antal inlägg: 3 471
Medlem nr: 6 573
Här kommer en bild på nåt helt annat. Var i London förra veckan och gick då på Britsih Museum och även Tate Modern, en gammal generatorstation som byggts om till en fantastisk konsthall. Fotade den stora utställningen i entréhallen. Skumt och bara gjort av staplade plastmoduler, men ändå rätt effektfullt i sin storhet.
Medlem
Antal inlägg: 5 855
Medlem nr: 3 584
CITAT (Farbror Blå @ 09-03-2006, 16:14)
Här kommer en bild på nåt helt annat. Var i London förra veckan och gick då på Britsih Museum och även Tate Modern, en gammal generatorstation som byggts om till en fantastisk konsthall. Fotade den stora utställningen i entréhallen. Skumt och bara gjort av staplade plastmoduler, men ändå rätt effektfullt i sin storhet.