Här har varit snökaos idag... snön har vräkt ner sen inatt.. ca 25 cm har kommit
wow usch nej vad hesmkt . synd om träden men dom är ju vana kanske men ändå jag hadde inte kunnat leva så med en sån lång vinter eller vår/somamr men med snötäcke nu usch
Medlem
Antal inlägg: 14 536
Medlem nr: 14
Köpte en tätört av Adrian när jag var ner till trädgårdsmässan i Älvsjö i mars. Den är en fantastisk sorgmyggjägare. En både praktisk och vacker växt. Nu blommar den!
Medlem
Antal inlägg: 196
Medlem nr: 597
Som väl ingen har missat (???) så pågår ju Lundakarnevalen denna helgen. Där händer ju en del mer eller mindre absurda saker. Om ni har lust så får ni en liten odyssé över vad som hänt så här långt (fredag och lördag).
Välkomna ska ni vara!
Här vill vi visa våra bakdelar
(Åtminstone om vi rider på en metallko...)
Här parkerar vi oss på handikapplats, bra för rullstolsburna...
Vi tar musiken på största allvar...
Eller kanske inte alls...
Gogo-flickorna.. eehh, jag menar Gogo-pojkarna .. verkar ha riktigt roligt...
Så nu får det räcka för idag. Om ni vill se fler bilder så återkommer jag gärna. Varför inte ett könsbyte? Eller plastikoperation? Systrarna Graaf och en man som håller på att svälja fyra pingisbollar...
Medlem
Antal inlägg: 191
Medlem nr: 7 675
Jag kan ju inte läsa, tyckte du skrivit att de "flyttade huset". Nu ser jag att det INTE står så. Själv har jag bott i Malmberget och där finns nästan inget kvar av min barndoms samhälle. Bara ett stort hååål!