Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Hur hålla ordning på trädgårdsinfo?, Hur inreda den idealiska pärmen??
          Järfälla
          Inlägg 06-11-2004, 12:30
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 248
          Medlem nr: 987

Hur håller ni ordning på er trädgårdsinformation? Det är ju nu på vintern man hinner (borde) städa och organisera i pärmar och så vidare...

Min pärm är kaotisk. Tänkte lära mig av er andra...

Om ni fick önska en pärm med skräddarsydd inredning, hur skulle den se ut? (Funderar allvarligt på att ta fram en sån åt trädgårdsfolk).

Själv skriver jag mycket i datorn, men skriver ut det och samlar i pärm.

Hur gör ni?

Har ni pärmregister? I så fall, hur många flikar? (och ur delar ni upp "rubrikerna", om ni ids)

I min pärm samlar jag även plastbrickorna med artinfon (som sitter i krukorna) i vanliga stora A4-plastfickor. Detta är inte idealiskt, blir en klump längst nere och fickan tynger och liksom hänger ur pärmen... Kanske skulle man ha A4-ark som är uppdelade i flera mindre "plastfickor"? (typ cd-fickor)

Vad har ni mer i er pärm?

Har ni kommit på några mer eller mindre smarta lösningar?

Eller hur önskar ni att er pärm såg ut inuti?

Om man gjorde plastfickor för "plasttaggarna" - bör man i så fall ha skrivplats på sidan av för att föra in inköpsdatum, pris och vart man köpt växten, vart man grävt ner den? (vad mer? Hur mycket skrivplats behövs)

Mycket tacksam för varje litet svar!!

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 07-08-2025, 06:07

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon