Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Ytterligare en blondinhistoria...
          Caprice
          Inlägg 15-11-2004, 14:05
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 3 245
          Medlem nr: 43

Själv tycker jag den är väldigt rolig... !

// En lastbil har stannat för rött ljus när en liten Renault Clio glider upp och stannar jämsides.

Ur Clion hoppar en långbent blondin och hon springer runt till lastbilens förardörr och knackar på. Lastbilschaffisen vevar ned rutan och blondinen säger:
          - Hej, jag heter Linda och din last håller på att läcka ut!

Lastbilschaffisen skakar lätt på huvudet och ignorerar blondinen fullständigt och fortsätter färden när det slår om till grönt. Men när han stannar vid nästa rödljus glider Clion upp jämsides igen. Blondinen hoppar ur, springer runt och knackar på förardörren. Lastbilschaffisen vevar ned fönstret och blondinen utbrister igen:

Lastbilschaffisen skakar på huvudet och fortsätter nedför gatan. Vid det tredje rödljuset upprepas samma sak igen. Andfådd hoppar blondinen ur Clion, springer på sina långa ben runt och knackar på fönstret på förardörren. Lastbilschaffisen vevar igen ned fönstret och blondinen säger på nytt:

När det blir grönt drar lastbilschaffisen på och hinner fram till nästa rödljus i god tid innan blondinen med de långa benen hunnit fram med Clion. Den här gången hoppar lastbilschaffisen ur och skyndar runt bilen för att möta Clion. Han knackar på fönstret till förardörren och när blondinen vevar ned rutan säger han:
          - Hej, jag heter Bosse, det är mitten av januari och jag kör saltbilen! //
          laugh.gif laugh.gif

Caprice

--------------------
          Caprice
          Stockholm zon 2-3
          user posted image
          Vita non est vivere sed valere vita est

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 03-08-2025, 03:41

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon