Hej!
Finns det några bra naturbilder?
Jag arbetar med ngt som kallas faktablad. Det är informationsblad som tex beskriver olika biotoper (ex våtmarker). På faktabladen ska det helst finnas en fin bild på det som beskrivs i texten. Det är några faktablad som jag varken lyckats ta ngn bra bild på eller hittat ngn i bildarkiven. Om det är någon som vet med sig att de har någon eller några bilder som skulle passa bra till nedanstående informationsblad så kan ni väl höra av er till mig? Om det finns bilder på L: så kan jag själv ta fram dem bara jag vet vems map jag ska leta i. Alla tips är välkomna!
Ravinskogar (ex bilder från Lärleåns dalgång, Gunnaredsravinen) Sälg (ex ngn bra bild där man ser blomningen på våren) Slåtteräng (ex ngn som slår en äng eller en bild med ängsblommor) Våtmark (här har jag en bra bild men det kommer plats en till. Helst en med naturlig våtmark) Ljunghed (ex bild med blommande ljung) Solitärträd (ex en stor, ensam ek)
Tack på förhand.
Pamela
Pamela Engström, Biolog och praktikant på; Park och Naturförvaltningen avd. Naturvård och Friluftsliv Box 177 401 22 Göteborg Tfn: 031-365 57 73
--------------------
unozon1-2
|