Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Jaaa......., då var julen över då
          lisselbo
          Inlägg 26-12-2004, 19:30
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 1 156
          Medlem nr: 3 494

Julafton började ganska lugnt med fika hemma hos min pappa dit mina syskon med familjer kommer också.
          Hem efter det och äta julmat och titta på Kalle, sedan julklappsutdelning.
          Ganska stillsamt, bara min sambo och våra två barn.
          TV och godisätning på kvällen.
          Juldagen börjar lite stressigare med Jansson tillverkning och griljering av skinka, innan gästerna kommer.
          I år bestämde vi att vi skulle träffas hemma hos oss och äta, min sambos syskon med familjer, svärmor med sambo och svärfar med sin sambo.
          Sammanlagt var vi 19 personer, långbord i vardagsrummet så att alla kunde sitta tillsammans. Annars har vi alltid träffats hemma hos svärmor där det är ganska trångt och alla sitter i olika rum och äter. Det blir ju lite tråkigt så. Plus att svärmor tyckte att det var skönt att komma hemifrån och slippa det mesta jobbet, men spisen ställde hon sig vid iallafall när hon kom hit, kan inte riktigt låta bli.
          Dagen fortsatte med julklappsutdelning fika, godis och lekar typ galenpanna, väldigt roligt efter några glas snapsar och vin.
          En kanon mysig dag och kväll då några också bestämde sig för att sova över så att vi verkligen kunde sitta upp och prata och mysa och barnen kunde gå och lägga sig när dom kände för det, och inte behöva tjata på föräldrar att dom ville åka hem för att sova.
          God fortsättning
          mvh Marie

--------------------
          ~ Marie zon IV ~

" Man lär av sina misstag genom att upprepa dem tillräckligt många gånger "

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 26-07-2025, 16:45

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon