Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Juläventyr
          Kakaduan
          Inlägg 27-12-2004, 09:51
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 788
          Medlem nr: 2 733

Natten till julafton vaknade jag av att min pojkvän trevade runt i mörkret i sovrummet. Badrummet ligger på nedervåningen och det var dit han var på väg. Trodde jag. Istället hör jag hur han går ut i vardagsrummet och börjar prata med min papegoja. Då hör jag ett konstigt ljud. Tänder lampan och får se hur han står och kissar rakt in i papegojburen!!! När jag frågar vad han hållet på med rycker han till. Han sov hela tiden! Han muttrar lite och går och lägger sig igen. Gissa vem som fick städa!

På juldagen var jag på middag hos en släkting. Bilen lät lite konstigt men jag trodde det var snö-klumpar i hjulhusen. På väg hem börjar ratten skaka, det gnisslar till och mitt ena framhjul far iväg (utan bil) framför mig på vägbanan. Lyckas svänga in på en sidoväg (den enda som finns på en lång sträcka) utan att kollidera med något. Tack och lov var det halt så jag hade låg fart och det var lite trafik! Änglavakt!

Någon fridefull jul blev det inte, men jag är tacksam att allt gick bra och man får väl försöka skratta åt eländet!

Kakaduan

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 25-07-2025, 01:23

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon