Medlem
Antal inlägg: 5 498
Medlem nr: 20
Hallon,
Är det fler än jag i Söldra Sverige som har ögnat termometern lystet de senaste dagarna? Ja jag funderar på en sådd i pallkrage och med ett par lager fiberduk på - om det inte var så mörkt när man kom hem ifårn jobbet bara - så skulel det redan vara gjort! Och en värmekabel med i backen för säkerhets skull.......um om det itne blir kallare än ett par minus vd det är idag ( har inte meterologerna lovat varmare väder igen?) så vete katten om jag inte skall prova!
Medlem
Antal inlägg: 1 278
Medlem nr: 1 399
JAA! Jag tycker du ska testa! Blir jättespännade att de om det fungerar. Fast här i stockholm har vi någon minusgrad just nu. Vad funderar du på att sätta?
Medlem
Antal inlägg: 5 498
Medlem nr: 20
Det blev kallt - GRRR -- få se när det ger sig vilket jag tror dte gör ganska så snart - nu hann jag inte = vart kallt innan helgen .....men asiater och rädisor och sallad är jag klart sugen på!
Stay tuned - jag har inte slagit planerna ur hågen ännu!
PS Jag ahr fortfarande levande asiater ifrån i höstas som vi har skördat lite av - tatsoi är fantastiskt köldhärdig - de växer ju itne i kalla grader men det är liksom ett skafferi 'på rot' :-)
Medlem
Antal inlägg: 1 934
Medlem nr: 17
CITAT
PS Jag ahr fortfarande levande asiater ifrån i höstas som vi har skördat lite av - tatsoi är fantastiskt köldhärdig - de växer ju itne i kalla grader men det är liksom ett skafferi 'på rot' :-)
Bra Tack , det ska jag komma ihåg till i höst om jag inte fått fler minnesceller utslagna