Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Minns någon mig?, Hej allesammans igen!
          Mi70
          Inlägg 17-01-2005, 13:39
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 521
          Medlem nr: 1 914

Jag har varit en relativ flitig besökare periodvis ända fram till förra året någon gång (våren/sommaren?), då jag satsade allt på att bli klar med min avhandling och därför inte heller hade tid till nätsurfande och forumdiskussioner, hur trevliga dessa än var här på odla!

Nu är jag iallafall tillbaka, och kan nu kalla mig fil dr efter att ha disputerat i december förra året! tongue.gif

Den föregående hösten, från sensommaren fram till disputation var som en nedstigning i helvetet, något så jobbigt har jag aldrig varit med fram till idag...... blink.gif wacko.gif blink.gif

Men jag överlevde och nu är jag full av lust att diskutera trädgård med alla hugade, då jag blev arbetslös efter disputationen....

Med lite tur får jag väl ett jobb i vår, då säsongen drar igång, men än så länge är jag lite mer ledig än jag varit under hösten!

Jag har massor av planer för våren! På listan står bland annat en liten damm samt ett staket av bambu som TÅL vind och blåst och lite annat smått och gott för min radhustäppa i söderförort till Stockholm!

Vi ses! biggrin.gif

Citera

Inlägg i den här tråden

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 28-07-2025, 06:14

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon