Medlem
Antal inlägg: 11 272
Medlem nr: 2 892
CITAT (pejori @ 07-11-2005, 14:35)
hon blir bara vackrare för varje dag, det lilla livet faslig tur att hon överlevde för dej
Fel katt Pejjan! Du tänker på Kaos syster som slutade äta, lilla Hera som också är svartsmoke, men korthårig. Tyra är av färskare datum! Ska du behålla någon av vapplarna förresten? De är kanonfina! Mvh Fenja
--------------------
"För länge sen dyrkade Egyptierna katten som en gud. Det har katten aldrig glömt."
Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682
CITAT (Fenja @ 07-11-2005, 16:47)
CITAT (pejori @ 07-11-2005, 14:35)
hon blir bara vackrare för varje dag, det lilla livet :) faslig tur att hon överlevde för dej :lol: :lol:
Fel katt Pejjan! Du tänker på Kaos syster som slutade äta, lilla Hera som också är svartsmoke, men korthårig. Tyra är av färskare datum! Ska du behålla någon av vapplarna förresten? De är kanonfina! Mvh Fenja
japp...det ska jag dom två jag ska ha kvar är så gosiga:) och denna
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2
Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682
jadå det har dom. den trefärgade heter tara och den svartvita heter kiwi kiwi ska betyda "den minsta" på japanska, och hon var så liten att jag inte trodde hon skulle klara sig. hon är fortfarande jätteliten mot dom andra, men det tar hon snart igen.
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2