Medlem
Antal inlägg: 1 177
Medlem nr: 3 968
CITAT (adrian @ 02-03-2005, 15:13)
Vad är det som händer på detta forum..(?).. Är det våren som är på väg kanske.????
Måste va nåt sånt... Det är ju inte bara här i denna tråden heller (även om detta är nog den enda jag 'barnförbjudit'... Får ju lov att skicka iväg sonen innan jag vågar titta... )
--------------------
"Det finns inget problem som är så litet att det inte går att blåsa upp till orimliga proportioner." Citat från Lena:-) här på Odla
Medlem
Antal inlägg: 2 487
Medlem nr: 2 776
måste vara vårkänslorna! bidrar med denna:
--------------------
Mvh Claes Björn Rosenström-fantast __________________________________________________________ Philips Super 80 MASTER TL-D 840 - Bästa lysröret för växter - uträknat och med egna erfarenheter Photosyntes Photon Flux Density: 72 µmol m^-2 x s^-1 / 58W
Medlem
Antal inlägg: 2 487
Medlem nr: 2 776
jag har sett bilden en gång och kom att tänka på den så sökte jag fram den och länkade.
besökare "utefrån" får väl sina funderingar om vad detta är för forum, skulle jag tro.
--------------------
Mvh Claes Björn Rosenström-fantast __________________________________________________________ Philips Super 80 MASTER TL-D 840 - Bästa lysröret för växter - uträknat och med egna erfarenheter Photosyntes Photon Flux Density: 72 µmol m^-2 x s^-1 / 58W