Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

5 sidor V  « < 3 4 5  
          Skriv svarNytt inlägg
          > VIDRIGT, djurplågeri
          *solis*
          Inlägg 31-05-2005, 14:47
          Länk hit: #81

Medlem
          Antal inlägg: 1 749
          Medlem nr: 5 033

CITAT (Reserv @ 31-05-2005, 15:44)
          CITAT (solis @ 31-05-2005, 15:11)
          CITAT (Reserv @ 31-05-2005, 12:40)
          CITAT (solis @ 31-05-2005, 12:15)
          CITAT (emjoer @ 07-04-2005, 17:16)
          Klarade ej att se hela filmen men har ett förslag på hur man kan få bukt på såna här svinaktigheter,flå dom som gör det Levande och skjut alla pälsanvändare.

Men då är man jo likadan själv ohmy.gif sad.gif ohmy.gif

Är man väl inte , djuren har inte gjort nåt för att förtjäna det, men det har människaorna som gjort detta. mad.gif

Om jag gick och dödade alla som använder en päls vore jag absolut likadan som de andra som dödar och ännu värre eftersom jag då medvetet ville döda pälsanvändare.

Att ge igen med samma medicin hjälper nog inte djuren sad.gif Och skulle definitivt inte göra mig till en bättre människa om jag agerade på det viset!

Det hemska är att vi människor vill ta till våld för att få slut på hemskheter i världen sad.gif
          Även jag kan tänka så när jag är riktigt arg men då skadar jag mest mig själv och kanske även andra eftersom jag då utstrålar vrede sad.gif

Hallå!!! Häng me va'! Det var inte pälsanvändarna som skulle flås, utan dom som flår djuren. Och om dom flås levande så är det inga fler som flår djur sen, då har våld visst lönat sig wink.gif rolleyes.gif Nu får man tyvär inte flå folk åt höger och vänster bara sådär, men tänk om det hade faktiskt kännts bra tongue.gif

Hade du velat göra det själv:alltså flå en människa!?! sad.gif unsure.gif sad.gif

Citera

5 sidor V  « < 3 4 5
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 08-06-2026, 12:01

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon