CITAT (Felix matte @ 08-04-2005, 22:58)
CITAT (solis @ 06-04-2005, 20:13)
Det är riktigt roligt att vara tillbaka i cybervärlden och alla vänner
Vad det gäller hälsan så har åter igen hostan börjat bråka
Nå;det onda skall väl ut på något vis och av den sorten tycks det finnas hur mycket som helst, har jag kommit på under de senaste dagarna

Det är som att själva S---n vore efter mig för att förstöramin inre ro
Ändå så vinner Gud i slutändan och friden fortsätter inom mig

:wub: :)
Men inte kan du väl påstå att Gud har något att göra med din hosta!!!
Du får ursäkta mig men jag har många gånger undrat om du "finns på riktigt" eller om du är en som skojar och vill se vilka reaktioner du kan väcka.
Kära nån;klart är att jag finns på riktigt
Jag är 60 årig kvinna och absolut levande fastän för närvarande krasslig sedan veckor tillbaka.
Inte orsakar Gud min eländiga hosta utan blev smittad av min väninna
När jag var alldeles ny här på forumet så hade jag verkligen ett STORT BEHOV att synas och bekräftas och skriva och skriva om dittan och dattan:ALLT för att andra skulle se lilla mig
Men under tiden har jag blivit troende här hemma i min ensamhet och mycket av "skit" har fallit bort ifrån mitt väsen och den rengöringen kommer att fortgå resten av mitt liv är jag helt säker på
Visst har jag haft stort kontaktbehov men har ändå trott att jag innerst inne är en eremit men även allt detta håller på att förändras
Idag har jag ingen brottom med inre förändringar utan jag vet att jag duger som jag är här och nu och klart är att jag kommer att förändras under livets gång men behöver inte längre stressa efter förändringar.
Jag har så att säga kommit hem