CITAT (Virgo @ 05-04-2005, 23:14)
.
Träffade på en sådan i höstas på en parkering och som skulle sälja exklusiva modejackor, för han kunde inte ta med sig alla på flyget till Milano. Synd för honom, ty jag kände igenom honom sen ett tidigare möte på en annan parkering. När han hade talat om sin rövarhistoria, tog jag fram mobilen och huj vad brått han fick för att komma iväg.
Dessa typer hyr fina bilar ofta under falskt namn. Så passa er för de som vill sälja dyra skinnjackor för några hundringar.
Och anmäl dom på direkten!
Jag råkade ut för samma sak för nåt år sedan, vid en statoilmack stog en kille som såg italiensk ut i snygga kläder, och han pratade bara engelska och hade varit på en mässsa och kunde inte ta med sig kläderna på flyget, dessutom hade han jättebråttom så man skulle få kläder till fyndpris,
jag köpte inget som tur var, man blir ju lite misstänksam, senare såg jag på efterlyst att han åkte runt o körde med samma vals överallt.
Dessutom var kläderna inga äkta kläder, han hade några visnings ex sedan om man köpte fick man kläderna i en sån där påse man har kavajen i på resor, och den innehöll inga märkeskläder utan bara lite tygtrasor.
krister