Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> OK, är ni redo att höra något skumt?
          Lilla Selma
          Inlägg 16-04-2005, 18:03
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 340
          Medlem nr: 4 804

Hej! Jag har en sådan där kinesisk nässköljningskanna som jag använder när jag är förkyld eller när det är mycket pollen i luften. Eftersom jag är förkyld nu, står den framme på diskbänken och ibland slarvar jag nog med att skölja ur den när jag använt den. Man blandar ju salt och vatten i den till samma salthalt som tårvätskan, så det var väl någon liten slatt saltvatten kvar i botten... Nåväl, döm om min förvåning när jag nu fyllde den på nytt för att skölja kranen - då flöt det en fästing i vattnet! Jag minns att jag tog en fästing ur pälsen på Eskil igår, den gick omkring där och letade efter en pälslös bit att fästa sig på. Jag slängde fästingen i vasken och trodde nog att jag spolat ut den med vattenkranen, men tydligen inte! Nu undrar jag:

Trodde dummingen att det var BLOD i nässköljningskannan, blod är ju salt... blink.gif wacko.gif

Och VAD HADE HÄNT OM JAG SPOLAT IN KRÄKET I BIHÅLORNA???

Hu, nu kommer jag att drömma mardrömmar i natt...

Hälsar Selma rysande

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 03-09-2025, 04:30

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon