Fick för ett tag sedan ett erbjudande av Ellos om att man skulle få 20% på hela sin order, och erbjudandet gällde ur alla deras aktuella kataloger,
bra tänkte jag och skulle beställa på sista dagen för erbjudandet,
ringer till deras kundtjänst och vill beställa, tänkte köpa en dagbädd att ha som gästsäng,
men får tillsvar att erbjudandet gäller inte den varan, utan gäller bara vissa varor

och var kan jag läsa det är min nästa fråga.
Läs det finstilta säger de då och jag läser högt för henne det finstilta,
där står det inget om några sådana villkor,
jag blev nog för obekväm för hon skickade mig till deras marknadsavd, samma sak där, fick prata med 2 pers där.
Sedan kom det fram att jag måste logga in på min sida hos dem för att veta villkoren, vore det inte lättare att tala om i utskicket vad som gäller var min fråga då, ja hon tyckte oxså att det var snett,
men ändra på det har de inte lyckats med.
snacka om smidighet.
morr, krister