Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Installerat larm idag från Securitas..., Trodde jag fått den info jag behövde...
          Annie-72
          Inlägg 19-04-2005, 20:43
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 401
          Medlem nr: 3 343

Ikväll skulle jag mycket pedagogiskt berätta för äldsta bonussonen med ADHD-problematik. Mao försöka få det konkret och tydligt, lagom information. Vad killen som installerat larmet "glömde" informera mig om var att när skal-larmet larmats på (det du gör när du låst in dig för kvällen) så kan du ej gå ner i källaren. Jag glad i hågen tar ner sonen dit. Hör hur det blippar till men vi pratar vidare. Döm om min förvåning när ett ganska öronbedövande larm går igång. Jag fullständigt galopperar upp för trappen och larmar av.. puh... En halv minut senare ringer det från Securitas och ganksa lycklig konstaterar jag att larmet faktiskt fungerar. Tiläggas skall en puls på många hundra slag i minuten... Den sonen kommer nog aldrig glömma att man inte kan gå ner i källaren utan att larma av.. haha laugh.gif laugh.gif

--------------------
          Annie, zon 3, Hammarö, Värmland.

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 23-07-2025, 06:29

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon