Medlem
Antal inlägg: 5 498
Medlem nr: 20
Hör Ni - jag babblade ju i tid och otid om en viss plantskola - skall vi bunta ihop oss i nåra bilar och fara dit? Jag kan åta mig att va koordinatör och besöksbokare :-))
Medlem
Antal inlägg: 9 732
Medlem nr: 22
"Kanske skall ha träffar hemma hos nåns trädgård med? Nån som har trädgård menar jag...... Håller helt och fullt med Ingrid - vi hugger att nytt datum omedelbums! Vad sägs om helgen v. 17.... alltså 26:e eller 27:e april.... någon som nappar?"
Söndag den 27 april kan vi vara hemma hos mej på Hisingen - nån litenTulipa kaufman 'Shakespeare'har väl kommit upp i Shakespeare-hörnan...?!
Bättre att vi går påTrädgårdsmässa på Liseberg 25-27 april!!
Medlem
Antal inlägg: 379
Medlem nr: 123
Hallå hallå
Jag hade inte tid att komma upp till Botan trist men så blir det ibland. Men helgen 25 - 27 april är det Trädgårdsmässa på Liseberg, den brukar jag inte missa. Kan vi inte ses då
Medlem
Antal inlägg: 5 498
Medlem nr: 20
Äsch det var det ja!
Jag har inge enormt behov att att gå dit på helgen mer än jag lovat att stå för Pelargonsällskapet... hmmm tar man det innan är det kanske för tidigt och påsk efter - ja då är vi i Maj. Därför är det bra att hitta datumet nu ;-))
Medlem
Antal inlägg: 1 990
Medlem nr: 24
Nu lägger jag in en bild på oss som var med i mitt album!!!
--------------------
Sylvia, zon 1
Green fingers are the extensions of a verdant heart. (Russell Page) I think that I shall never see A poem lovely as a tree. (Joyce Kilmer) There are always flowers for those who want to see them! (Henri Matisse)