Medlem
Antal inlägg: 323
Medlem nr: 5 458
..grannen bredvid, den charmiga äldre herren med de två vita pudlarna. Nu stod han utanför hennes dörr och såg mycket ledsen ut. Hon ville så gärna säga åt honom att komma in, men just nu, måste han komma just nu. -Du måste hjälpa mig, sa han.
Medlem
Antal inlägg: 201
Medlem nr: 4 731
Jag har fått brev från Kommunens Miljökontor där det står att vår granne har synpunkter på mina hundar och att de lortar ner längs gatan. Vad kan jag göra? Hjälp mig?
--------------------
Camilla i zon 1
"ju fler människor jag träffar på- desto mer tycker jag om min hund"
Medlem
Antal inlägg: 6 103
Medlem nr: 26
Oj då, kära nån då!!! Det måste dom väl förstå att du inte kommer ner till marken och kan plocka upp - du som är stelopererad i ryggen. Men vänta här så ska jag gå in och hämta min förra uppfinning: Bajsfångaren Berta. Och så gick hon in och kom strax ut med
Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682
ett par byxor som liknade barnblöjor i baken på dom fans ett veck som fångade upp bajset. å så bra ropade den gamla mannen, nu kan jag hjälpa greta på......
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2
Medlem
Antal inlägg: 131
Medlem nr: 1 236
med hennes snygga uppfinning, för själv tänker jag INTE hålla på med såna där pinsamheter, tänkte gubben. Han smög sig upp bakom ryggen på damen och.....
Medlem
började masera in laxerkrämen över hennes rynkiga hals. ååå så skönt sa gumman, fortsätt lite till, ta mer kräm. när gumman tittade sig i spegeln såg hon att huden....
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2
Medlem
HALLÅ!!!!somnade ni?????
fel sked, och nu har magen vaknat också. men den får vänta, för nu ska jag krypa ner i badet och sedan går jag till lilla gubben som bor brevid, och frågar hur vi ska få in så.....
--------------------
Medlem
många som möjligt i mitt badkar. Om vi kan trycka in många samtidigt så går det inte åt så mycket av anti-rynk-medlet. Jag kanske skulle öppna ett kombinerat föryngrings- och spaställe??? Tända några ljus, och så får dom bada i föryngringsbadet. Men då måste jag först...
Medlem
Vad i herrans namn är det med dej sa gumman???? Nejmen - är det inte Tjyv-Emil som är ute och går. Säg inte att du varit inne hos mej och nallat något!!!!