Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Oj, nu blommar det, Kan dom vara kvar?
          hoca
          Inlägg 06-05-2005, 19:11
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 1
          Medlem nr: 5 119

Är nykomling på sidan, men tittat in ganska så länge, tillräckligt länge för att fastna i "såträsket". Läste här om lysrör och började så smått redan i februari med sådd. Blev beroende,allt jag sådde grodde och växte. Jag skolade om och var tvungen att skaffa fler lysrör. Nu har jag tomater, Flitiga Lisor, petunior och svartögon som blommar. Förutom tobak, trumpetblomma, blomman för dagen, rosmarin, palettblad etc som bor väldigt trångt. Nu undrar jag om dom klarar att vara kvar i sina ganska små krukor (förutom tomaterna som fått större) tills det är dags att flytta ut?(zon 2) . Kommer blommningen försvaga plantorna? Det är ju så spännande när blommorna bekänner färg så helst vill jag ha dom kvar.
          Vad säger ni? Hur skall jag göra? Har förstått att det finns mycket erfarenhet och odlarglädje på denna sida.

laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Citera

Inlägg i den här tråden

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 27-07-2025, 01:07

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon