Alla kanske borde prova på denna test.
Det är ju extrema tester och inte mycket de har att svänga på, men jag håller med att de borde nog få körlektioner i pris.
Visserligen kör man under mera press när det är en så kallad tävling, det kan nog påverka lite, typ detta med ambulansen var nog stressande med syrenerna precis framför, men det skulle faktiskt vara kul att få prova utan att vara med och tävla.
Kanske något för en Odlaträff ett slags Odlarally

och se om vi är lika dåliga eller bättre.
Det är alltid lättare att sitta hemma vid TV:en och kommentera än göra det i praktiken.
Har erfarenhet av en annan sak som inte har med bilkörning att göra.
Man sitter framför TV:en och ofta kommenterar att vittnen inte ser vad boven har på sig, hur lång han är o.s.v. och man tycker det är väl konstigt att de inte ser det när de var där på platsen, hur dum är man.
Jag blev vittne till ett rån eller vad man kan kalla det. Var på apoteket där jag bor, en kille kommer in i väldans fart, hoppade över disken och hämtade det han skulle (amfetamin o liknande) och full fart ut igen.
När polisen fråga vad hade han på sig, så det enda jag och apotekspersonalen kom ihåg var den svarta luvan, fast vi stod 1-1,5 m ifrån, för man blir så paff att något sådant ska hända så man tänker inte på dessa sakerna.
Så numera säger jag aldrig så när man ser något likande eller hör om det.