Tjaa, hur skulle den festen se ut, inte vet jag och inte skulle jag få veta heller. Jag tror allvarligt talat inte att jag har ett önskemål att närvara där
Det kommer sitta folk som analyserar sönder en dialog till total oigenkännlighet

Andra kommer att "sjunga en trudelutt och lägga en brakskit" och garva läppen av sig åt det.
Några kommer att ondgöra sig på att det är nån som köpt groggvirket från Lidl, dom har så taskig personalpolitik.
Någon/några kommer att sitta och medvetet reta andra "för det är så skojsigt att röra om i grytan lite" (det är ingen j***a gröt som ska serveras)
Någon sitter och gnäller för att köttet som ska grillas inte kommer från Sverige
Några sitter och jämför sina "skuggor" och funderar på att bytlåna
Nån sitter och retar sig på hur en del pratar och formulerar sig,
och nåde den som pratar om trädgård när vi bestämt att det ska pratas om annat
En del sitter och klagar på alla j***a kattägare som aldrig tar sitt ansvar
Nån gråter för att äktenskapet knakar, eller för att sambon inte vill ha några barn, eller blommor, eller djur
Det finns hur många skäl som helst till att det
inte ska bli nån odlafest, och om man nu mot all förmodan råkar halka in på den festen

............så, va f*n, grabba tag i hink och spade och kasta både sand och kattskiten runt sällskapet, det är väl så det går till på forumet?

Är det inte?