Medlem
Antal inlägg: 35 147
Medlem nr: 5 447
CITAT (Berit @ 05-06-2005, 02:07)
vilken söt bild du har. Är det din katt? vill ha, vill ha.
mvh Berit
Javisst är katten söt. Det är min "nätkatt" Vet inte vad jag skall döpa honom ? eller henne ? till. Lat-Maja eller Late-Per,Häng-Svenne (låter flasigt), Nät-Kalle, Mjukis-Mysan eller bara Kisen kanske?
--------------------
Biggan ***************** Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom. Eyvind Johnson
Medlem
Antal inlägg: 8 016
Medlem nr: 3 244
Har fått tillgång till halva den nybyggda altanen idag, har planterat i amplar, krukor och lådor så kroppen värker. Sitter här nyduschad, och ska krypa i säng, har några fuchsior kvar att fixa i morgon. Det blir sååå fint, ska fota en solig dag. Godnatt allihop!
Medlem
Antal inlägg: 5 855
Medlem nr: 3 584
Ja, godnatt! Själv skulle jag lagt mig för länge sedan men fastnade här. Var på fest igårkväll och kom inte i säng förrän vid tvåtiden. Har varit så trött idag efter festen så jag har slumrat till i soffan vid flera tillfällen. Och nu när jag borde vara trött så är jag inte det ... Ur led är tiden!
Medlem
Antal inlägg: 6 877
Medlem nr: 5 537
God natt alla sökare och alla ni andra som redan hittat. Sitt inte uppe hela natten och sök nu bara. Föresten..............google.se är en jättebra start för sökare.