CITAT (farbror B @ 20-06-2005, 15:35)
håller jag med om=)
det där ,med tunt på knoppen skrattar jag åt ibland!
Istället för att våga vara tunnhåriga, så finns det många som kammar över och gör frisyrer som istället blir otroligt mycket fulare.
En flint drar då inte till sej min uppmärksamhet, men "kammaöverfrisyrer" är väldigt uppseendeväckande..
Jag väljer ofta att lyssna på folk i samlingar, man får veta väldigt mycket då. En sak som jag lärt mig är att män med flint driver man ofta med och män med överkamningar är öppet villebråd.
På en arbetsplats jag var på hackade man ganska friskt på en välklippt snygg proper och trevlig man med flint .Att man är öppet elak i grupp utan anledning har alltid gjort mig förbannad. Så jag kunde inte annat är att försvara den skackaren på ett sätt som gjorde att kommentarerna ramlade tillbaka på den som fällde dom.
Ledaren i göra sig rolig på andras bekostnadgruppen var ganska storväxt och hade en väldigt tjock grå snaggfrisyr trots att han var sextio år.
När de hade hållit på ett tag och jag tyckte de gått för långt så kunde jag inte annat än säga att det där bara var en manlig åsikt. Att kvinnor inte brydde sig.
Det blev stort liv vid kaffebordet och de undrade hur jag kunde säga så.
-Jo, sa jag. ALLA kvinnor vet att män med mycket hår på bröstet och lite hår på huvudet har högre testosteronhalt än andra.
-Och? sa mobbing-gruppen vid kaffebordet.
-Ja det innebär att de är virilare än de män som är motsatt utrustade och DET har kvinnosläktet aldrig haft något emot.
Det byttes plötsligt samtalsämne vid bordet och till min lättnad så sken den tunnhårige upp högst betydligt. Tyvärr så skaffade jag mig en fiende på den arbetsplatsen men ingen annan än den tjockhårige vågade bråka med mig, eller ville för den delen. Hans makt var bruten efter detta.
Den helgen fick jag min första blombukett som inte var från min man sedan jag gifte mig. Och jag visste precis vem den kom ifrån.