Jag "råkade" bli farsa! En tjej jag knapt kom ihåg ringde och sa att jag är pappa till hennes son på nästan ett år! Gissa om jag satte morgonkaffet i halsen. Lill killen är nu två och ett halvt och liknar mig på pricken, stackar´n, men det går att fixa med plastik kirurgi när han blir äldre.
I Tanzania vaknade jag av ett "brak,smäll, pang " mitt i natten. En elefant hade sparkat omkull ett stort träd som landat typ fem meder från mitt tält, hade han vinklat trädet lite tror jag att det gjort ont att få det i huvet!
På en ö utanför borneo snodde en apa min enda snusdosa och sprang fnissande in i jungeln! Jag blev rasande och kastade min snorkel efter honom, och så var även den borta!
I Sydafrika dök jag efter tjurhajar med två filmare från Discovery chanel, på 35 meters djup blev vi "omringade" av 40-50 delfiner! I nästar tre minuter simmade dom runt oss och "pratade", bet lekfullt i våra simfenor, medans deras ungar jagade luft bubblorna vi andades ut. MAGISK upplevelse!
På ett flyg över karibien slogs jag med en påtänd engelsman (han började). Det tog 20 min, innan jag med hjälp av en annan kille slagit honom tillräckligt så vi kunde binda fast honom i ett säte. Innan han gav sig på mig hade han slagit ner två flygvardinnor, bitit en steward i armen så blodet sprutade och slagit ut ett par framtänder på en passagerare! När vi landade i Costa rika tog militärpolisen över. Jag undrar hur "trevlig" hans första natt blev!
På nätterna letar jag med ljus och lyckta efter mördar sniglar och en ny flickvän. Inte nödvändigtvis på samma ställen, men metoden är typ samma, dom lämnar liknande spår efter sig!

Någon som är singel, desperat och helst väldigt närsynt som är tillgänglig?
Jag har en helknäpp katt, 58 krukväxter, tre systrar men bara nio tår!
magnus