|
|
  |
Sovrum Hur många?, Eller hur många vill ni ha? |
|
|
|
08-06-2005, 18:18
|

Medlem
Antal inlägg: 35 147
Medlem nr: 5 447

|
CITAT (Ophelia @ 08-06-2005, 19:06) CITAT (shiva @ 07-06-2005, 23:19) Ophelia, hjärtat, kanske vi ska göra så här; jag har tyvärr ingen öppen spis men dock en soffa som ska bytas ut; så vi kan sätta eld på den och dricka skumpa framför lågorna. Det är inget problem. Skumpan är på kylning och glasen putsade! När vi antligen är här kan ju Du granska spökhistorierna, som Du tycker är -spännande! Det är det inte alls! Hela huset spökar! I mina ventiler ligger det benknotor från vad jag tror är gris, får eller kalv. Under mitt inmurade badkar bor det små jävla vettar med röda mustascher och mockasiner, tror jag, och dom är skittaskiga mot varandra! På vinden bor det en mycket gammal tant med långt, långt ben vitt hår, hon haltar "släpande" med ena benet och har en slö sax som hon hugger folk med! Jag har sett henne en gång i pannrummet då hon satt och grillade någon, såg inte hennes ansikte men jag tror hon är jätteful med typ vårtor och sådant. Flera tidigare grannar har gått upp för att prata med henne, men alldrig kommit tillbaka! Så... är Du modig nog att utforska mig, och kärringen på vinden? Magnus. Det låter himla trevligt. Ser fram emot att få träffa dig och kärringen. Två haggor brukar ofta komma bra överens. det låter faktiskt som om hon är min försvunna tvillingsyster Gällande vettar så går de utmärkt att grilla!! De betecknas som mycket läckra. Smakar som den möraste filé. Fånga några sådana så kan vi grilla dem över din brinnande soffa och dricka oss dekadensfulla och vara som folk Förresten, varför har du benkotorna i ventilerna? Jag har mina liggande framme som prydnad.  Gud, va spännande!!! Vilken härlig romans ni har på gång, ni två Vi väntar med spänning på fortsättningen!! Förr i tiden var det etsningar som gällde, nu är det tydligen mycket mer spännande saker som killen vill visa
--------------------
Biggan ***************** Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom. Eyvind Johnson 
|
|
|
|
|
08-06-2005, 19:52
|

Medlem
Antal inlägg: 4 474
Medlem nr: 2 552

|
CITAT (Birgitta P @ 08-06-2005, 19:18) CITAT (Ophelia @ 08-06-2005, 19:06) CITAT (shiva @ 07-06-2005, 23:19) Ophelia, hjärtat, kanske vi ska göra så här; jag har tyvärr ingen öppen spis men dock en soffa som ska bytas ut; så vi kan sätta eld på den och dricka skumpa framför lågorna. Det är inget problem. Skumpan är på kylning och glasen putsade! När vi antligen är här kan ju Du granska spökhistorierna, som Du tycker är -spännande! Det är det inte alls! Hela huset spökar! I mina ventiler ligger det benknotor från vad jag tror är gris, får eller kalv. Under mitt inmurade badkar bor det små jävla vettar med röda mustascher och mockasiner, tror jag, och dom är skittaskiga mot varandra! På vinden bor det en mycket gammal tant med långt, långt ben vitt hår, hon haltar "släpande" med ena benet och har en slö sax som hon hugger folk med! Jag har sett henne en gång i pannrummet då hon satt och grillade någon, såg inte hennes ansikte men jag tror hon är jätteful med typ vårtor och sådant. Flera tidigare grannar har gått upp för att prata med henne, men alldrig kommit tillbaka! Så... är Du modig nog att utforska mig, och kärringen på vinden? Magnus. Det låter himla trevligt. Ser fram emot att få träffa dig och kärringen. Två haggor brukar ofta komma bra överens. det låter faktiskt som om hon är min försvunna tvillingsyster Gällande vettar så går de utmärkt att grilla!! De betecknas som mycket läckra. Smakar som den möraste filé. Fånga några sådana så kan vi grilla dem över din brinnande soffa och dricka oss dekadensfulla och vara som folk Förresten, varför har du benkotorna i ventilerna? Jag har mina liggande framme som prydnad.  Gud, va spännande!!! Vilken härlig romans ni har på gång, ni två Vi väntar med spänning på fortsättningen!! Förr i tiden var det etsningar som gällde, nu är det tydligen mycket mer spännande saker som killen vill visa  Mmmmmm....romansen spirar efter en dekadensfylla. Tänk dig att vakna pp en morgon efter ha druckit sig både snygg, charmig och plakat på skumpa!!
|
|
|
|
|
08-06-2005, 20:05
|

Medlem

|
--------------------
Biggan ***************** Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom. Eyvind Johnson 
|
|
|
|
|
08-06-2005, 21:22
|

Medlem
Antal inlägg: 3 590
Medlem nr: 4 227

|
Matchmaking på hög nivå  Så roooooooooligt och spännande  Själv skulle jag aldrig kunna tänka mig att sova utan min älskling, snarkning eller inte (jag har tur, han snarkar inte men pratar i sömnen ibland). Är så väldigt ensamt i sängen om han är borta nån gång.
--------------------
Hälsningar, fru Berglund"Just remember in the winter, far beneath the bitter snows lies the seed that with the sun's love, in the spring becomes the rose!"Min trädgårdshemsida (hemsidan är nere för tilllfället men kommer snart tillbaka med ny och förbättrad design!)
|
|
|
|
|
08-06-2005, 21:27
|

Medlem

|
CITAT (fruberglund @ 08-06-2005, 22:22) Matchmaking på hög nivå  Så roooooooooligt och spännande  Själv skulle jag aldrig kunna tänka mig att sova utan min älskling, snarkning eller inte (jag har tur, han snarkar inte men pratar i sömnen ibland). Är så väldigt ensamt i sängen om han är borta nån gång. Jag störs inte alls av snarkningar. Kan tänka mig att det blir en saknad när man är van vid att ha sin partner brevid sig jämt.
|
|
|
|
|
09-06-2005, 21:49
|
Medlem
Antal inlägg: 218
Medlem nr: 5 434

|
CITAT (Birgitta P @ 08-06-2005, 21:05) Därom tvista de lärde! Det kan nog stämma i vissa fall, men en sak är iallafall säker; ju mer Ophelia dricker desto snyggare blir JAG! Efter att skickat i sig ett par helrör har jag hört folk säga att jag är en kopia av Brad Pitt, och det var INTE min mamma! -Ophelia, jag har tittat i min kartbok, och i den är Kolbäck bara en busshållplats! Är du säker på att det är där Du bor? Hur som haver, det är ganska nära mig! Bara runt fyra centimeter "enligt kartboken". Tycker nog att vi ska planera in en träff. Jag menar friskt vågat hälften vunnet, eller? Om allt går åt pip-svängen så har vi ju till några nyfikna medlemmars stora glädje försökt. Magnus
|
|
|
|
|
10-06-2005, 10:27
|

Medlem

|
CITAT Om allt går åt pip-svängen så har vi ju till några nyfikna medlemmars stora glädje försökt. Bry er inte om oss nyfikna, vi har inte lika mycket att gå miste om som ni!!
--------------------
|
|
|
|
|
10-06-2005, 18:43
|

Medlem

|
CITAT (shiva @ 09-06-2005, 22:49) CITAT (Birgitta P @ 08-06-2005, 21:05) Därom tvista de lärde! Det kan nog stämma i vissa fall, men en sak är iallafall säker; ju mer Ophelia dricker desto snyggare blir JAG! Efter att skickat i sig ett par helrör har jag hört folk säga att jag är en kopia av Brad Pitt, och det var INTE min mamma! -Ophelia, jag har tittat i min kartbok, och i den är Kolbäck bara en busshållplats! Är du säker på att det är där Du bor? Hur som haver, det är ganska nära mig! Bara runt fyra centimeter "enligt kartboken". Tycker nog att vi ska planera in en träff. Jag menar friskt vågat hälften vunnet, eller? Om allt går åt pip-svängen så har vi ju till några nyfikna medlemmars stora glädje försökt. Magnus  Försökt vad? Att träffas? Vad ska gå åt pipsvängen? Att det visar sig att vi inte har samma smak på blommor?
|
|
|
|
|
10-06-2005, 21:38
|
Medlem

|
CITAT (Ophelia @ 10-06-2005, 19:43) CITAT (shiva @ 09-06-2005, 22:49) CITAT (Birgitta P @ 08-06-2005, 21:05) Därom tvista de lärde! Det kan nog stämma i vissa fall, men en sak är iallafall säker; ju mer Ophelia dricker desto snyggare blir JAG! Efter att skickat i sig ett par helrör har jag hört folk säga att jag är en kopia av Brad Pitt, och det var INTE min mamma! -Ophelia, jag har tittat i min kartbok, och i den är Kolbäck bara en busshållplats! Är du säker på att det är där Du bor? Hur som haver, det är ganska nära mig! Bara runt fyra centimeter "enligt kartboken". Tycker nog att vi ska planera in en träff. Jag menar friskt vågat hälften vunnet, eller? Om allt går åt pip-svängen så har vi ju till några nyfikna medlemmars stora glädje försökt. Magnus  Försökt vad? Att träffas? Vad ska gå åt pipsvängen? Att det visar sig att vi inte har samma smak på blommor?  Alltså såhär menar jag; vi bestämmer att du ska hälsa på mig men på vägen hit störtar flyget i dalälven och Du hamnar på Åland, eller här vi träffas tycker Du att jag är sååå ful att Du skrattar ihjäl Dig, jag kanske får en allergichock av Din aftershave, Du och monstret på vinden visar sig verkligen VARA systrar och Ni ritualmördar mig till tonerna av signaturmelodin till "gröna rum". Mycket kan gå åt pip-svängen. Nu ska jag inte måla fan på väggen, så farligt är det nog inte. OBS, samma smak på blommor har vi nog inte, Du har ju massa penseer på balkongen, inte roliga. Magnus
|
|
|
|
|
10-06-2005, 21:42
|

Medlem
Antal inlägg: 9 608
Medlem nr: 2 237

|
Har ett sovrum----vill ha två----eftersom maken snarkar så.........
|
|
|
|
|
10-06-2005, 22:03
|

Medlem
Antal inlägg: 5 047
Medlem nr: 3 958

|
CITAT (zaaritha @ 10-06-2005, 22:42) Har ett sovrum----vill ha två----eftersom maken snarkar så......... har två sovrum, mannen snarkade såååå
--------------------
Det är dumt att slänga bort en hel cykel för att det kommit in ett gruskorn i kedjan...
|
|
|
|
|
10-06-2005, 22:14
|

Medlem
Antal inlägg: 9 732
Medlem nr: 22

|
CITAT (fruberglund @ 08-06-2005, 22:22) (jag har tur, han snarkar inte men pratar i sömnen ibland). Är så väldigt ensamt i sängen om han är borta nån gång. Visst är det mysigt med prat i sömnen! (Lillebror gnisslade tänder, minns jag. Känner ingen, som går i sömnen.) Själv kan jag både skratta i sömnen och ibland skrika efter en mardröm, men det händer mycket sällan. Då är det skönt att maken finns där.
--------------------
Carpe Diem. Fånga dagen.
Ta ingen skit, tjejer! Grynet
|
|
|
|
|
10-06-2005, 22:19
|
Medlem
Antal inlägg: 6 877
Medlem nr: 5 537

|
Jag börjar så smått vilja ha ett extra rum när man läser att det finns dom som har så. Jag har ett jädra kakafoni i sovrummet på nätterna, det är möjligt att jag också snarkar om jag bara fick somna nån gång. sambon, katterna och hunden snarkar ikapp och har lagt sig strategiskt tillrätta runt om mig  Öronproppar är en annan idé, lite billigare variant av tystnad istället för ett eget rum.
|
|
|
|
|
11-06-2005, 07:17
|

Medlem

|
CITAT (shiva @ 10-06-2005, 22:38) CITAT (Ophelia @ 10-06-2005, 19:43) CITAT (shiva @ 09-06-2005, 22:49) CITAT (Birgitta P @ 08-06-2005, 21:05) Därom tvista de lärde! Det kan nog stämma i vissa fall, men en sak är iallafall säker; ju mer Ophelia dricker desto snyggare blir JAG! Efter att skickat i sig ett par helrör har jag hört folk säga att jag är en kopia av Brad Pitt, och det var INTE min mamma! -Ophelia, jag har tittat i min kartbok, och i den är Kolbäck bara en busshållplats! Är du säker på att det är där Du bor? Hur som haver, det är ganska nära mig! Bara runt fyra centimeter "enligt kartboken". Tycker nog att vi ska planera in en träff. Jag menar friskt vågat hälften vunnet, eller? Om allt går åt pip-svängen så har vi ju till några nyfikna medlemmars stora glädje försökt. Magnus  Försökt vad? Att träffas? Vad ska gå åt pipsvängen? Att det visar sig att vi inte har samma smak på blommor?  Alltså såhär menar jag; vi bestämmer att du ska hälsa på mig men på vägen hit störtar flyget i dalälven och Du hamnar på Åland, eller här vi träffas tycker Du att jag är sååå ful att Du skrattar ihjäl Dig, jag kanske får en allergichock av Din aftershave, Du och monstret på vinden visar sig verkligen VARA systrar och Ni ritualmördar mig till tonerna av signaturmelodin till "gröna rum". Mycket kan gå åt pip-svängen. Nu ska jag inte måla fan på väggen, så farligt är det nog inte. OBS, samma smak på blommor har vi nog inte, Du har ju massa penseer på balkongen, inte roliga. Magnus Hmmmm....vilken omväg över dalälven!!!!! Visst är jag en KVINNA som tror på jämlikhet men jag använder inte after-shave Du må vara hur ful du vill för det är jag med. Är du möjligen min sedan länge försvunne bror (som jag inte visste att jag hade)?? Då är du ju släkt med haggan på vinden Och vad skulle vara för fel på ett litet gemytligt ritualmord, tycker du inte att signaturmelodin till "Gröns Rum" är trevlig? Mina penséer är VISST roliga! Har du någonsin hört historien om den afrikanska grodan??  Fast nu ska rosenbönan få slänga sig runtom på balkongen.
|
|
|
|
|
11-06-2005, 12:00
|

Medlem

|
--------------------
|
|
|
|
|
11-06-2005, 12:33
|

Medlem
Antal inlägg: 1 749
Medlem nr: 5 033

|
Eget sovrum är det skönaste som finns och dit har endast mina vovvar tillträde  Vovvarnas snarkande är jo så ljuvligt och rogivande men en mans så störande.
|
|
|
|
|
11-06-2005, 19:31
|
Medlem

|
Ophelia, jag har inte hört om den afrikanska grodan. Berätta! Eller är det ett smygförtäckt budskap son jag inte fattar?
|
|
|
|
|
  |
1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
0 medlem(mar):
|
|
 |
|