Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Karaktär. Minsann!, ...eller...
          amaira
          Inlägg 07-06-2005, 14:24
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 6 105
          Medlem nr: 3 398

Har varit på " min plantskola". Hamnade på ros-avdelningen. Drogs som av magneter mot de där stora gröna krukorna med krona på, som det står "Austin-rosor" på.
          Tänkte väl det, Golden celebration är borta nu. Skulle bara kolla det.
          Då börjar de andra rosorna kasta sig över mig ohmy.gif .
          "Jag är en rooosa austinros med oanad skönhet", börjar en av dem locka förföriskt, och dra mig till sig.

Men jag har karaktär minsann! Det är inte bara så att jag "inte får", jag KAN inte, för jag har inte råd just nu! Så mycket stolt, slet jag mig loss (utan större besvär, för jag har karaktär sleep.gif ).

Strosade runt och tittade på allt underbart, och köpte det jag behövde och kommit för.

Först när jag var utanför igen, upptäcker jag att jag är LURAD ohmy.gif Fastklistrad vid min vänstra hand klamrar sig en stor härlig fin planta fast, av praktklocka...

Attans också!

Ett par fina plantor av violett stjärnklocka hade jag också köpt, men det visste jag i alla fall om ... det var "godkänt" av mig...

Nu ska jag ut på verandan och i trädgården och ge dem sina tiílldelade platser att rota sig på wub.gif wub.gif

--------------------
          Zon 3, Mälaröarna utanför Stockholm. Fotoblog

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 23-07-2025, 06:28

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon