Sista droppen kom just nu,
"om man inte har läst en viss bok i ämnet tråden avhandlar så ombeds man att avhålla sig från kommentarer" andra gånger så ombeds jag hålla käften
"för att jag inte lärt mig hur citatknappen används" För att inte tala om när jag har beslutsångest hur jag ska uttrycka mig i skrift, i tal så säger jag "göh", men det ser inte riktigt klokt ut i skrift. Och ett vanligt enkelt "ju" passade inte heller tyckte jag, så varför inte en kombination "juh", det känndes både lättare och mera rätt att skriva, men se det fick man inte på det här forat inte

Några har öppet visat sitt förakt för folk som säger vad dom tycker istället för att hyckla, man blir då kallad för "mobbare" och anklagad för personangrepp m.m. Ibland får man nästan känslan av att vissa människor som återkommande sitter på forum har ett visst behov av översitteri, dom verkar finna ett nöje i att trycka ner sina medmänniskor. Bara för att jag säger vad jag tycker, så betyder inte det att jag inte kan vara en omsorgsfull medmänniska, snarare tvärtom, ingen behöver fundera på vad jag egentligen tycker om dom. Människor som däremot klassar mig som en egoistisk drummel och än värre saker, dom har jag inte värst mycket till övers för, inte heller dom som tror att dom är så mycket bättre än oss andra. Bara för att dom bestämt sig för hur man ska stava till ju/göh/juh, kan alla funktionerna på citatsknappen och läst en massa onödiga böcker, så betyder inte det att dom är bättre än andra. Dom utgör bara en sorglig liten klick som drar ner humöret/inspirationen hos andra.
Om ni undrar vart mina ju/göh/juh tatt vägen så tyckte jag att det var enklast att skippa dom helt, så slipper somliga störa sig på att jag har svårt att bestämma mig för endera stavning.