Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

5 sidor V  « < 2 3 4 5 >  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Nu har vi lyckats att få fram en syndabock?, Solis - kom hit!
          tomas99
          Inlägg 16-06-2005, 06:39
          Länk hit: #61

Medlem
          Antal inlägg: 613
          Medlem nr: 3 728

CITAT (Reserv @ 15-06-2005, 07:58)
          CITAT (Posse @ 15-06-2005, 00:20)
          Kopia på PM skickat till Göran Carlsson, Odla.nu:

CITAT

Hej Göran

Jag tycker verkligen att Du borde ingripa mot de trakasserier och den mobbning som numer tyvärr förekommer ofta på Odla!

Nu senast har jag lagt märke till nya angrepp på tomas99, nu i tråden Nu har vi lyckats att få fram en syndabock?, sidan 4.

Posse

Det är helt sanslöst hur folk tolkar det dom läser och det dom själva skriver. wacko.gif blink.gif Att komma och gorma om personangrepp i tid och otid har en del tagit som huvudsyssla på det här forat, men se sina egna fel, det är dom inte kapabla till. Att bl.a. jag själv känner mig ganska hårt ansatt av spolingen Tomas99, det reflekterar inte t.ex. Posse på, att Tomas kommer med nedvärderande kommentarer överallt och så fort han får mothugg så är det vi andra som fär på käften. Men jag är less på sånt jävulskap från den gossen nu, skärp till dig du med Posse och läs innan du har förutfattade meningar. sleep.gif

Du reserv vad skall till för att du ska sluta att mobba mej?Dom raderna där du skriver att du är ansatt av mej, bara att skriva något sådant är kränkande och så skriver du att jag är en spoling du har ingen aning hur gammal jaj är men jag kan tala om för dej att jag är45år.

Jag hoppas att med dom här raderna få slut på den kränkande särbehandlingen i från din sida, om inte så vet jag inte vad som skall göras för att efter mej så kommer det väll andra mobbing offer?

--------------------
          Vi är många som blivit drabbade på olika sätt av kränkande behandling. Idag hörs ordet mobbning ( kränkande särbehandling) allt oftare i radio/TV och i övrig media och på arbetsplatser. Men vi måste lära känna ordet och vad det betyder.

Citera
          carol
          Inlägg 16-06-2005, 07:40
          Länk hit: #62

Medlem
          Antal inlägg: 419
          Medlem nr: 3 867

CITAT (shiva @ 15-06-2005, 20:49)
          Jag har byggt nio fågelholkar, och det bor småfåglar i sju av dom.

Jag kan nästan höra kvittret ända hit wub.gif vad härligt det låter!

Snygg ursäkt! :-) Sällan man hör här, de flesta raderar sina inlägg när de ångrar sig...

Citera
          groowymama
          Inlägg 16-06-2005, 11:44
          Länk hit: #63

Medlem
          Antal inlägg: 525
          Medlem nr: 5 989

CITAT (carol @ 16-06-2005, 08:40)
          Jag har byggt nio fågelholkar, och det bor småfåglar i sju av dom.

Jag kan nästan höra kvittret ända hit wub.gif vad härligt det låter!

Snygg ursäkt! :-) Sällan man hör här, de flesta raderar sina inlägg när de ångrar sig...

Verkligen härligt och visst är det mycket mycket bättre att be om ursäkt utan att radera sina inlägg som jag gjorde när jag var ur led så att säga häromnatten!

--------------------
          Varje dag är en underbar gåva

Citera
          Ophelia
          Inlägg 16-06-2005, 12:05
          Länk hit: #64

Medlem
          Antal inlägg: 4 474
          Medlem nr: 2 552

Jag har ett förslag som någon kanske tycker om. Jag menar, äntligen är det sommar och värme, det som vi i februari satt och drömde om när vi tittade ut genom fönstret. Jag har byggt nio fågelholkar, och det bor småfåglar i sju av dom. Allt växer så det knakar (även ogräset). Jag känner själv att det är fånigt att tjafsa, alla är vi olika.
          Alltså; jag ber om ursäkt om jag varit stöddig, egentligen är jag en ganska kul kille! Personligen tänker jag gå vidare utan agg mot någon.
          Magnus

Hejsan holkbyggaren biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif wub.gif

Citera
          groowymama
          Inlägg 16-06-2005, 12:43
          Länk hit: #65

Medlem

CITAT (Ophelia @ 16-06-2005, 13:05)
          Jag har ett förslag som någon kanske tycker om. Jag menar, äntligen är det sommar och värme, det som vi i februari satt och drömde om när vi tittade ut genom fönstret. Jag har byggt nio fågelholkar, och det bor småfåglar i sju av dom. Allt växer så det knakar (även ogräset). Jag känner själv att det är fånigt att tjafsa, alla är vi olika.
          Alltså; jag ber om ursäkt om jag varit stöddig, egentligen är jag en ganska kul kille! Personligen tänker jag gå vidare utan agg mot någon.
          Magnus

Hejsan holkbyggaren biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif wub.gif

Det är verkligen bättre att bygga holk än att vara stygg med folk biggrin.gif smile.gif wub.gif
          Tänk :jag kunde få orden att rimma biggrin.gif

--------------------

Citera
          pejori
          Inlägg 16-06-2005, 14:50
          Länk hit: #66

Medlem
          Antal inlägg: 19 528
          Medlem nr: 2 682

CITAT (tomas99 @ 16-06-2005, 07:39)
          CITAT

Hej Göran

Jag tycker verkligen att Du borde ingripa mot de trakasserier och den mobbning som numer tyvärr förekommer ofta på Odla!

Nu senast har jag lagt märke till nya angrepp på tomas99, nu i tråden Nu har vi lyckats att få fram en syndabock?, sidan 4.

biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif OJ VAD RÄDD JAG BLIR biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif laugh.gif laugh.gif

--------------------
          Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare.
          Bor i zon 2

Citera
          groowymama
          Inlägg 16-06-2005, 17:26
          Länk hit: #67

Medlem

Jag är i alla fall inte en syndabock Det finns inga syndabockar i min värld utan alla duger som de är wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif

--------------------

Citera
          Reserv
          Inlägg 16-06-2005, 17:30
          Länk hit: #68

Medlem
          Antal inlägg: 6 877
          Medlem nr: 5 537

Näe, vem faen behöver syndabockar, ingen behöver leta längre, posse och Tomas99 har utsett min ringa person till det tongue.gif Det bjussar jag på, ha en skön sommar i eller utanför sandlådan. rolleyes.gif

Citera
          groowymama
          Inlägg 16-06-2005, 17:39
          Länk hit: #69

Medlem

CITAT (Reserv @ 16-06-2005, 18:30)
          Näe, vem faen behöver syndabockar, ingen behöver leta längre, posse och Tomas99 har utsett min ringa person till det tongue.gif  Det bjussar jag på, ha en skön sommar i eller utanför sandlådan. rolleyes.gif

Jag säger det igen Reserv:DU ÄR HELT OKEJ wub.gif wub.gif wub.gif

--------------------

Citera
          tomas99
          Inlägg 17-06-2005, 06:35
          Länk hit: #70

Medlem
          Antal inlägg: 613
          Medlem nr: 3 728

CITAT (pejori @ 16-06-2005, 15:50)
          CITAT (tomas99 @ 16-06-2005, 07:39)
          CITAT

Hej Göran

biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif OJ VAD RÄDD JAG BLIR biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif laugh.gif laugh.gif

Pejori Det finns datakurser att gå på om det är svårt med datorer,man kan inte citera andra och förändra vem som har skrivit vad,det är posse som har skrivit att man skall ta kontakt med admin inte jag, men jag stöder posse och hans synsätt på mobbingproblemet här.

--------------------
          Vi är många som blivit drabbade på olika sätt av kränkande behandling. Idag hörs ordet mobbning ( kränkande särbehandling) allt oftare i radio/TV och i övrig media och på arbetsplatser. Men vi måste lära känna ordet och vad det betyder.

Citera
          pejori
          Inlägg 17-06-2005, 09:30
          Länk hit: #71

Medlem

CITAT (tomas99 @ 17-06-2005, 07:35)
          Pejori Det finns datakurser att gå på om det är svårt med datorer,man kan inte citera andra och förändra vem som har skrivit vad,det är posse som har skrivit att man skall ta kontakt med admin inte jag, men jag stöder posse och hans synsätt på mobbingproblemet här.

jag ser inte i någon textrad att jag har skrivit att det är du smile.gif smile.gif
          det finns en bra kurs i läskunskap på komvux om du inte kan läsa tomas99

föresten verkar du vara bra på att trakassera andra du med, vem är mobbaren nu?
          du vet inget om mina handikapp, eller svårigheter, så du borde själv kolla upp hur du formulerar dej mad.gif mad.gif

--------------------
          Bor i zon 2

Citera
          birgitek
          Inlägg 17-06-2005, 10:10
          Länk hit: #72

Gäster

Tomas 99 vem är du egentligen? Tycker du om att driva med folk eller är du lika eländig som du vill framställa dej? Borde kanske tycka synd om dej, men uppfattar dej inte som en särskilt "snäll" person.
          Birgit Ek

Citera
          carol
          Inlägg 17-06-2005, 10:27
          Länk hit: #73

Medlem

men pejori, det står ju "CITAT (tomas99 @ 16-06-2005, 07:39)" över ditt citat med pm till göran. Det var ju Posse som skickade det. wacko.gif unsure.gif

Citera
          Reserv
          Inlägg 17-06-2005, 10:45
          Länk hit: #74

Medlem
          Antal inlägg: 6 877
          Medlem nr: 5 537

CITAT (carol @ 17-06-2005, 11:27)
          men pejori, det står ju "CITAT (tomas99 @ 16-06-2005, 07:39)" över ditt citat med pm till göran. Det var ju Posse som skickade det. wacko.gif unsure.gif

Alldeles riktigt, men som jag uppfattade situationen så citerade Pejori Tomas citat wacko.gif Oj, det vart snurrigt det där, det kändes inte så snurrigt i huvet innan jag skrev wink.gif rolleyes.gif

Citera
          carol
          Inlägg 17-06-2005, 10:54
          Länk hit: #75

Medlem

Ja det är klart... hade hon citerat originalet hade det inte blivit fel... smile.gif

Citera
          Posse
          Inlägg 17-06-2005, 11:04
          Länk hit: #76

Medlem
          Antal inlägg: 2 137
          Medlem nr: 432

CITAT (birgitek @ 17-06-2005, 11:10)
          Tomas 99 vem är du egentligen? Tycker du om att driva med folk eller är du lika eländig som du vill framställa dej? Borde kanske tycka synd om dej, men uppfattar dej inte som en särskilt "snäll" person.
          Birgit Ek

Jag kan verkligen inte se att tomas99 vill framställa sig själv som "eländig"... däremot att han naturligtvis vill att andra ska sluta framställa honom så.

Citera
          pejori
          Inlägg 17-06-2005, 11:05
          Länk hit: #77

Medlem

CITAT (Reserv @ 17-06-2005, 11:45)
          Alldeles riktigt, men som jag uppfattade situationen så citerade Pejori Tomas citat wacko.gif

alldeles riktigt biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
          det var det jag gjorde laugh.gif laugh.gif laugh.gif

--------------------
          Bor i zon 2

Citera
          groowymama
          Inlägg 17-06-2005, 14:03
          Länk hit: #78

Medlem

Tänk om alla kunde sluta med allt babbel hit och dit och njuta av livet och sommaren wub.gif wub.gif wub.gif

--------------------

Citera
          AndreasBlomquist
          Inlägg 17-06-2005, 14:24
          Länk hit: #79

Medlem
          Antal inlägg: 1 237
          Medlem nr: 4 935

CITAT (groowymama @ 17-06-2005, 15:03)
          Tänk om alla kunde sluta med allt babbel hit och dit och njuta av livet och sommaren wub.gif  :wub:  :wub:

Men Solis... Babbel är ju meningslöst prat utan någon egentlig mening annat än att bara prata för pratandets skull, något som du har varit expert på även om det förbättrats något! Man ska inte kasta sten när man sitter i glashus, eller växthus av glas kanske passar bättre här? rolleyes.gif wub.gif

--------------------

Citera
          *Eko*
          Inlägg 17-06-2005, 17:46
          Länk hit: #80

Medlem
          Antal inlägg: 393
          Medlem nr: 5 158

CITAT (AndreasBlomquist @ 17-06-2005, 15:24)
          CITAT (groowymama @ 17-06-2005, 15:03)
          Tänk om alla kunde sluta med allt babbel hit och dit och njuta av livet och sommaren wub.gif  wub.gif  wub.gif

Men Solis... Babbel är ju meningslöst prat utan någon egentlig mening annat än att bara prata för pratandets skull, något som du har varit expert på även om det förbättrats något! Man ska inte kasta sten när man sitter i glashus, eller växthus av glas kanske passar bättre här? rolleyes.gif wub.gif

Förlåt - men i vilket glashus? stenhus?

Jag förstår ingenting.... detta är ju småprat...babbel.. eller hur?? wub.gif

Och vad då förbättrats? Jag skulle vilja säga att hon är den enda här som sprider villkorslös kärlek omkring sig - visserligen helt vilt- men hon gör det! Hon är den som vågar! wub.gif

Vi har alla något vi bör lära oss av henne!!! rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif

Citera

5 sidor V  « < 2 3 4 5 >
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 08-06-2026, 13:36

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon