Trodde aldrig denna dag skulle komma. Satt och slet som ett djur mellan 06.50 - 18.40 igår. När klockan börjar närma sig hemgång och jag fipplar till med min tidredovisning så händer det som inte får hända. NÅT händer (vad vet jag inte), jag blir galen (nästan) och allt leder till att jag helt enkelt inte har åtkomst till mitt konto!!
Jag kan garantera att det osade svavel och ett mörkt moln hängde över kontoret. Ingenting hjälpte och jag var tvungen att ge upp. Åkte tillbaka idag och grejade till det jag skulle göra. Tog en fika, lullade runt på sta´n och handlade lite grejer. Ringde en kollega (som var med vid datorhaveriet) och åt lunch (mycket gott). Åkte hem och NU HAR JAG SEMESTER!!
Ska till Skåne och gå en kort kurs i trädgårdsdesign, sedan ska jag bara SLAPPA!! Läsa böcker och bara vara.

Jag har tidigare skrivit att fint väder kommer på torsdag denna vecka för jag ska ha semester. Det är torsdag idag och det är fint väder därför att jag har semester. Ingen behöver tacka mig, jag är en ödmjuk person.