Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

6 sidor V  < 1 2 3 4 5 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Mobbning i skolan, Skolor anmälda efter självmord
          Reserv
          Inlägg 18-06-2005, 22:31
          Länk hit: #41

Medlem
          Antal inlägg: 6 877
          Medlem nr: 5 537

Nu fattar jag inte riktigt vart du vill komma Ralf. wacko.gif Du snackar nu om mobbning som vart förut och som jag inte bevittnat, men vad vi pratar om nu så är det att Andersen, Posse och Tomas99 hojtar på administratören för att det är sån mobbning nu . Snackar ni om olika mobbningsfall och olika tillfällen? I så fall så kan ni väl specificera det liet bättre (tänk på att klockan börjar bli mycket och jag inte hänger med så bra på kvällskvisten) tongue.gif Om dina odlavänner mått dåligt så kan du väl bara säga till dom att komma tillbaks, här är i alla fall lugnare än dom flesta andra fora som jag besökt.

Det räcker med att man har en huskatt som man tar en kull på för att bli ordentligt tilltuffsad i kattforum tongue.gif

Citera
          zaaritha
          Inlägg 18-06-2005, 22:35
          Länk hit: #42

Medlem
          Antal inlägg: 9 608
          Medlem nr: 2 237

Säjer det igen--med risk att verka väldigt tjatig---men vad ÄR det för
          mobbing ,det pratas om här????????????

Citera
          Reserv
          Inlägg 18-06-2005, 22:37
          Länk hit: #43

Medlem

CITAT (zaaritha @ 18-06-2005, 23:35)
          Säjer det igen--med risk att verka väldigt tjatig---men vad ÄR det för
          mobbing ,det pratas om här????????????

Jaadu Zaaritha den som det visste unsure.gif Jag har då inte märkt av den..........nä just det ja, det var juh jag somvar mobbaren tongue.gif Näe, skämt åsido, jag tror helt enkelt att det är lite överkänsliga människor som inte förstått innebörden av orden som skrivs. sad.gif

Citera
          Ralf
          Inlägg 18-06-2005, 22:42
          Länk hit: #44

Medlem
          Antal inlägg: 3 539
          Medlem nr: 36

Reserv av oliak skäl tänker jag ej svara dig. Bland annat så känner jag dig ej. Men du verkar ej vara den ödmjuka eller lyhörda typen eller ens den försiktiga typen
          Så jag sätter punkt här.

--------------------
          Enbart pengar gör ingen lycklig. Man måste också ha aktier, guld och fastigheter.
          Danny Kaye (1913-1987)

Mitt andra liv.

Citera
          zaaritha
          Inlägg 18-06-2005, 22:43
          Länk hit: #45

Medlem

Mobbing; det är väl att vara utstött o ensam? Att bli psykad o retad?
          Det tycker inte jag har förekommit på "odla"..??

Citera
          Reserv
          Inlägg 18-06-2005, 22:48
          Länk hit: #46

Medlem

CITAT (Ralf @ 18-06-2005, 23:42)
          Reserv av oliak skäl tänker jag ej svara dig. Bland annat så känner jag dig ej. Men du verkar ej vara den ödmjuka eller lyhörda typen eller ens den försiktiga typen
          Så jag sätter punkt här.

Ursäkta om jag skämtade till det lite, inte vart du väl putt för det heller? unsure.gif Men så fort det skrikits om mobbning ända sen jag kom hit så är det mig dom vill hänga. Jag är faktiskt en mycket sympatisk människa och är mer lyhörd än dom flesta här. Vad det gäller den försiktiga biten wink.gif unsure.gif det förstår jag inte ens........ att jag säger vad jag tycker eller? Det är väl bättre det än att sitta och låtsas om att jag tycker som dom andra, jag har faktiskt en egen åsikt och en egen personlighet. Jag är inte bara en i mängden.

Citera
          zaaritha
          Inlägg 18-06-2005, 22:56
          Länk hit: #47

Medlem

Du har absolut inte uttryckt nå´t "fel" reserv!
          Jag fattar inte vad andra retar sej på...??

Citera
          birgitek
          Inlägg 20-06-2005, 07:34
          Länk hit: #48

Gäster

Tänker avsluta denna diskussion nu, men vill be Posse att inte blanda in Fenja som svar på mina inlägg. Det är jag Birgit Ek, som tycker att du bör SKÄMMAS, ingen annan skall behöva stå till svars för mina åsikter. Dessutom tycker jag att du bör LÄSA vad vi skriver i våra inlägg och TÄNKA till en aning innan du ropar på moderator och cencur. Risken är stor att du tar död på ett levande debattforum annars.
          Som jag sagt tidigare hittar jag ingenting här som ens kommer i närheten av mobbing, men du Posse är faktiskt en av de få som tenderar att dra åt det hållet.
          Som sagt, jag heter Birgit Ek och inget annat.

Citera
          Posse
          Inlägg 20-06-2005, 21:32
          Länk hit: #49

Medlem
          Antal inlägg: 2 137
          Medlem nr: 432

CITAT (Reserv @ 17-06-2005, 19:56)
          Posse, du skämtar vá? blink.gif Att blanda in löjliga kommentarer i ett trädgårdsforum med mobbning som lett till självmord bland barn, hur patetiskt kan det bara bli? blink.gif wink.gif mad.gif Man häpnar över var toleransnivån ligger hos vissa individer, somliga har noll tolerans, vilket bara det kan verka stötande för omgivningen. Att ropa efter forumvärd så fort nån inte säger det som passar vederbörande är rena petitesserna, tråden handlar om ett mycket känsligt ämne, och du drar upp Tomas99! blink.gif Det finns ingen här på forat som mobbat den "herrn" (för gossen var väl inte passande det heller) Och om han skulle känna så, så tror jag inte att han har på ett fora att göra, han verkar i så fall vara aningen överkänslig för kritik. Vad är så speciellt med just Tomas99? Vad gör just honom till ett undantag, när han kritiserar allt och alla utan att du Posse säger ett knyst? Varför får han säga i princip samma ord till oss andra, men vi får inte ens svara på hans inlägg utan att klassas som mobbare. Är det här ett forum för vuxna människor eller för mentalt instabila personer? Ursäkta, men jag måste få fråga, jag har inte sagt att nån är det, men du framställer Tomas99 som en mycket skör person. Det här forat (och många, många fler) är kanske inte riktigt rätt plats att vara på om man är känslig som du tror/vet att Tomas99 är. sleep.gif

Och jag får väl på käften nu också för att jag tycker att dina kommentarer i den här tråden är löjliga i jämförelse med vad tråden egentligen vill beröra. sleep.gif Posse, det här är INTE mobbning av dig, det är mina åsikter, mina alldeles egna.

Ett sådant inlägg som ditt här citerade borde man väl egentligen inte slösa tid på att kommentera - i mitt tycke berättar verkligen ditt inlägg på det mest tydliga och skrämmande sätt om vad för slags individ som ligger bakom.

En individ som envist förnekar sitt klart mobbande beteende. För alla utom dem som ev är lagda åt samma håll måste det framgå tydligt att du i mängder av inlägg uttryckt och uttrycker dig synnerligen nedlåtande, nedsättande och föraktfullt om andra forumanvändare och deras inlägg.

Ditt sätt att försöka bortförklara och bagatellisera det hela tycker jag påminner om Copycats.

Citera
          Reserv
          Inlägg 20-06-2005, 21:34
          Länk hit: #50

Medlem

Konstigt! wink.gif Och Birgit Ek tycker du påminner om Fenja, är det fler som du vill para ihop, nu när du ändå 'r på G så att säga? sleep.gif

Citera
          Posse
          Inlägg 20-06-2005, 21:46
          Länk hit: #51

Medlem
          Antal inlägg: 2 137
          Medlem nr: 432

CITAT (birgitek @ 20-06-2005, 08:34)
          Tänker avsluta denna diskussion nu, men vill be Posse att inte blanda in Fenja som svar på mina inlägg. Det är jag Birgit Ek, som tycker att du bör SKÄMMAS, ingen annan skall behöva stå till svars för mina åsikter. Dessutom tycker jag att du bör LÄSA vad vi skriver i våra inlägg och TÄNKA till en aning innan du ropar på moderator och cencur. Risken är stor att du tar död på ett levande debattforum annars.
          Som jag sagt tidigare hittar jag ingenting här som ens kommer i närheten av mobbing, men du Posse är faktiskt en av de få som tenderar att dra åt det hållet.
          Som sagt, jag heter Birgit Ek och inget annat.

Av någon lustig anledning verkar du mycket angelägen om att inte bli förknippad med användarnamnet Fenja... trots att du agerar mycket likt det, och att användarnamnet ett antal gånger fungerat som uppbackning till det. Liksom Copycat, Lajka m.fl..

Du tycks ha en mycket stark drift att försöka sätta dig på och dominera andra människor - hur ska jag annars uppfatta din närmast tragikomiska skriverier om att jag borde skämmas m.m.

Citera
          Reserv
          Inlägg 20-06-2005, 21:51
          Länk hit: #52

Medlem

Posse, jag måste få fråga. Har du nån allvarlig störning nånstans? wacko.gif blink.gif Om du inte har det så måste jag bara få säga det att du måtte va´Sveriges största skitstövel, eller åtminstånne det här forumets. Var får du allt ifrån? Lider du av förföljelsemani också? Det finns säkert Forum för såna också, du kanske t.o.m. kan få hjälp, om det inte gått så långt så det blitt obotligt. mad.gif

Citera
          Reserv
          Inlägg 20-06-2005, 21:52
          Länk hit: #53

Medlem

Och du Posse, glöm för faen inte att skrika efter administratören nu också. Det här var mitt första påhopp, men knappast att klassa som mobbning. sleep.gif

Citera
          pejori
          Inlägg 20-06-2005, 22:05
          Länk hit: #54

Medlem
          Antal inlägg: 19 528
          Medlem nr: 2 682

hm....konstigt att du drar upp copycat och laika, som båda har lämnat forumet efter dina påhopp posse. huh.gif
          fenja skriver inte här längre i någon större utsträckning liksom smekajsa sleep.gif sleep.gif
          börjar på allvar tro att du är den största mobbaren av alla här posse sad.gif
          det hjälper inte att du gömmer dig bakom massa citat ur nerlagda trådar, så börja med att skaffa dej ett liv, istället för att spy din galla över dom på forumet som du av någon anledning inte skrämt bort ännu huh.gif huh.gif rolleyes.gif

--------------------
          Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare.
          Bor i zon 2

Citera
          pejori
          Inlägg 20-06-2005, 22:07
          Länk hit: #55

Medlem

och nej... jag och fenja, laika och copycat är inte samma person som du tidigare anspelat på mad.gif mad.gif

--------------------
          Bor i zon 2

Citera
          *Felix matte*
          Inlägg 20-06-2005, 22:10
          Länk hit: #56

Medlem
          Antal inlägg: 14 005
          Medlem nr: 429

att Posse letar efter gamla "bråktrådar" det vi väl alla... varför då svara på dessa inlägg?
          I have a dream... wub.gif

Citera
          Ophelia
          Inlägg 20-06-2005, 22:14
          Länk hit: #57

Medlem
          Antal inlägg: 4 474
          Medlem nr: 2 552

Jag måste säga att det är ganska oförskämt att antyda att vissa personer är en och samma person. Om det nu skulle vara så, är det väl den personens ensak. Vet man inte säkert hur läget är, bör man visa den goda tonen att vara tyst.

Citera
          Snöflinga
          Inlägg 20-06-2005, 22:19
          Länk hit: #58

Medlem
          Antal inlägg: 3 999
          Medlem nr: 4 203

Trodde den här tråden skulle handla om mobbing i skolan blink.gif

Citera
          pejori
          Inlägg 20-06-2005, 23:42
          Länk hit: #59

Medlem

CITAT (Felix matte @ 20-06-2005, 23:10)

att Posse letar efter gamla "bråktrådar" det vi väl alla... varför då svara på dessa inlägg?
          I have a dream... wub.gif

du har så rätt agneta wub.gif wub.gif
          varför slösa tid och energi på att svara? unsure.gif unsure.gif
          ska tänka på det. tack för duvan smile.gif

--------------------
          Bor i zon 2

Citera
          Anma
          Inlägg 21-06-2005, 06:49
          Länk hit: #60

Medlem
          Antal inlägg: 10 260
          Medlem nr: 5 642

"Det är synd om människorna" sade Strindberg. Jag börjar mer och mer förstå vad han menade... wacko.gif

Citera

6 sidor V  < 1 2 3 4 5 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 06-08-2025, 10:23

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon