Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

9 sidor V  < 1 2 3 4 > »   
          LåstNytt inlägg
          > Nu vet jag det:JAG SKADAR FORUMET!
          Milex
          Inlägg 01-07-2005, 11:26
          Länk hit: #21

Medlem
          Antal inlägg: 483
          Medlem nr: 4 549

Varför vill du skriva om dom ämnena? Är det för att tillfredsställa dig själv eller för att göra något för någon annan eller för att ge någon annan något?

Jag tror nämligen att man måste kunna bidra med något till en grupp och inte bara tänka på vad man själv vill eller hur man själv vill ha det. Du får ju en hel del kommentarer om att du startar många trådar och att folk inte orkar läsa om en del ämnen som du skriver om. Så kanske du ska fundera över vad du bidrar till i gruppen som består av alla oss som är forumet smile.gif
          Bara så det är sagt så tycker jag att alla mäniskor har något att bidra med men att allt folk säger eller gör inte är ett bidrag.

Hälsningar
          från en grå trist medelmänniska biggrin.gif

--------------------
          Strömstad zon 3

Citera
          Caprice
          Inlägg 01-07-2005, 11:28
          Länk hit: #22

Medlem
          Antal inlägg: 3 245
          Medlem nr: 43

Solis,
          folk opponerar sig inte om det du skriver, utan att du skriver så himla många inlägg oftast utan något egentligt innehåll...

Varför starta en ny tråd som handlar om att du mår bra idag..?
          Att du mår dåligt..?
          En om konst, din kontnärliga sida, att du ska ut med hunden, osv osv..

Mitt förslag, Solis, starta en ny tråd som heter Solis tråd, och skriv
          hela tiden i samma tråd, även fast du byter ämne..
          De som vill läser denna då och då, andra hoppar över denna tråd..

Att det sedan finns "vissa" här på forumet som leker polis och tror de kan styra och ställa ska du bara skratta åt... De är bara patetiska..
          Det är vi allihopa som gör detta forum levande..

Jag har ingenting emot dig, Solis, men även jag tycker det börjar bli tröttsamt att se Solistrådar hela tiden...

Lyd nu ett gott råd:
          Starta en Solis-tråd!

Caprice

--------------------
          Caprice
          Stockholm zon 2-3
          user posted image
          Vita non est vivere sed valere vita est

Citera
          groowymama
          Inlägg 01-07-2005, 11:38
          Länk hit: #23

Medlem
          Antal inlägg: 525
          Medlem nr: 5 989

På 7 sidor har jag startat över 30 nya tråd ohmy.gif
          Det var jo väldans vilken flitig skrivare jag har varit biggrin.gif
          Då är det inte att undra på att folk blir irriterade!

--------------------
          Varje dag är en underbar gåva

Citera
          Tirre
          Inlägg 01-07-2005, 11:38
          Länk hit: #24

Medlem
          Antal inlägg: 225
          Medlem nr: 2 556

Solis /Growymama!

Starta en blogg vet jag!
          Då kan du skriva om allt du vill utan att någon blir irriterad eller ledsen etc etc, eftersom hela vitsen med bloggandet är att skriva om vad som helst för alla.
          Och de som läser kommer alla att avguda dig, eftersom de valt själv att läsa just din blogg.
          Och du slipper själv bli upprörd över att folk här på forumet blir upprörda av dina trådar och vill begränsa dina inlägg.

Alla blir glada!

smile.gif

Kolla in de här sajterna t ex, för inspiration, information och medlemsskap och "hur man gör för att starta en egen":

http://www.aftonbladet.se/ettor/webb/2632_normal.html
          http://www.expressen.se/index.jsp?d=1783
          http://www.blogg.se
          http://www.blogs.se
          http://www.blogg.com

MVH
          Tirre

--------------------
          Tirre, zon 4

Citera
          amaira
          Inlägg 01-07-2005, 11:41
          Länk hit: #25

Medlem
          Antal inlägg: 6 105
          Medlem nr: 3 398

Snälla Solis! Lugna ner dig lite.

Det ÄR lite svårt att "hoppa över" inlägg som man inte vill läsa, eftersom man då får hoppa över ALLA inlägg, om man önskar en liten paus från dig.
          Du är intensiv, det vet du ju om själv, eller hur? Det blir lätt "lite mycket".

Bråk-trådar är inte trevligt att läsa, inte ens från DIG!! Lite vårdat språk kan du ju hålla dig till, bättre trodde jag om dig.

Ge dig lite är du snäll. Du tar så lätt över allt, och vi är fler på det här forumet. Även vi (eller "de") som inte är så "framtonande" har ju rätt att få trivas på sina egna premisser, tycker du inte?

"Lagom" är ett bra ord, men ibland svårt att leva upp till. Du som gillar att leva, utvecklas och att träna. Kan du inte prova att träna på "lagom" ?

Förhoppningsfull kram från amaira wub.gif

--------------------
          Zon 3, Mälaröarna utanför Stockholm. Fotoblog

Citera
          pejori
          Inlägg 01-07-2005, 11:42
          Länk hit: #26

Medlem
          Antal inlägg: 19 528
          Medlem nr: 2 682

nu målar du fan på väggen solis smile.gif smile.gif
          det är inte någon som sagt att du inte får skriva om detta, men du skriver så mycket om det hela tiden wub.gif wub.gif
          det finns åtskilliga här på odla som mår dåligt, är svårt sjuka, har bråkat med sin respektive, har sjuka barn, har kriminella barn, missbrukare i familjen, samt alla dom som går på knäna ekonomiskt och svälter och håller på att bli vräkta. och funderar på att ta sitt liv sad.gif
          att då hela tiden läsa om hur lycklig du är, hur bra du mår, hur underbart livet är, om hur du ääälskar allt och alla, i tio olika trådar varje dag, gör att man spyr åt det och blir tillslut irriterad på dej. smile.gif smile.gif
          jag vill bara att du tänker lite innan du skriver dina frågor, hur det kan uppfattas på forumet. wub.gif
          många av dina sk. "nonsensfrågor" kan du få svar på vid närmaste dagis. ungarna vet. wub.gif

skriv du vidare men du måste inte skriva och dela med dej av varje tanke du tänker. smile.gif smile.gif

PS en solis- tanketråd skulle väl vara bra!!!!
          där kan du skriva allt som du funderar på och svara på inlägg i dom andra.. laugh.gif laugh.gif laugh.gif

--------------------
          Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare.
          Bor i zon 2

Citera
          groowymama
          Inlägg 01-07-2005, 12:16
          Länk hit: #27

Medlem

JAHA;nu uppfattas även ALLA mina svar i vilket tråd som helst som jobbiga ohmy.gif Fick jag reda på genom ett PM.

Alltså jag skall inte ens få svara på andras tråd:när jag tycker att någonting är vackert till ex. ohmy.gif

--------------------

Citera
          amaira
          Inlägg 01-07-2005, 12:25
          Länk hit: #28

Medlem
          Antal inlägg: 6 105
          Medlem nr: 3 398

Och det var amaira som skickade PM:et. Tråkigt att du inte förstår vad jag säger.

Drar mig än en gång ur debatten här. Adjö till Småprat.

--------------------
          Zon 3, Mälaröarna utanför Stockholm. Fotoblog

Citera
          pejori
          Inlägg 01-07-2005, 12:28
          Länk hit: #29

Medlem

CITAT (groowymama @ 01-07-2005, 13:16)
          JAHA;nu uppfattas även ALLA mina svar i vilket tråd som helst som jobbiga ohmy.gif Fick jag reda på genom ett PM.

Alltså jag skall inte ens få svara på andras tråd:när jag tycker att någonting är vackert till ex. ohmy.gif

du ska inte bry dej om PM. dom skrivs bara av fegisar som inte vågar stå för vad dom säger: wub.gif wub.gif
          jag tycker att du visst ska svara på frågor och delta i diskussioner på forumet smile.gif smile.gif
          men du får gärna hoppa över "nonsenstrådar" för min del smile.gif smile.gif

sedan undrar jag vad den godhjärtade solis, som älskar alla tog vägen? wub.gif wub.gif
          med tanke på att du tyckte fenja kunde dra åt h...ete wub.gif wub.gif
          så uttrycker sig inte godhjärtade personer. wub.gif wub.gif
          och mej veterligen har ingen sagt det till dej...ännu smile.gif

jasså..var det du amaira, då var det nog inte så farligt rolleyes.gif

--------------------
          Bor i zon 2

Citera
          groowymama
          Inlägg 01-07-2005, 12:44
          Länk hit: #30

Medlem

CITAT (pejori @ 01-07-2005, 13:28)

du ska inte bry dej om PM. dom skrivs bara av fegisar som inte vågar stå för vad dom säger: wub.gif wub.gif
          jag tycker att du visst ska svara på frågor och delta i diskussioner på forumet smile.gif smile.gif

sedan undrar jag vad den godhjärtade solis, som älskar alla tog vägen? wub.gif wub.gif
          så uttrycker sig inte godhjärtade personer. wub.gif wub.gif

CITAT (pejori @ 01-07-2005, 13:28)

du ska inte bry dej om PM. dom skrivs bara av fegisar som inte vågar stå för vad dom säger: wub.gif
          jag tycker att du visst ska svara på frågor och delta i diskussioner på forumet smile.gif

så uttrycker sig inte godhjärtade personer. wub.gif :

Tack vare allt som har hänt härinne så har jag kommit underfund med att jag i själva verket inte är så godhjärtad alls sad.gif
          Utan inom mig finns en URFÖRBANNAD varelse ohmy.gif Som svär och vill allra helst be allihoppa dra dit "pepparn växer"

Och detta är jag nu MYCKET MYCKET tacksam för,hur tokigt det nu kan låta i andras öron wub.gif

Under hela mitt liv har jag tvingat mig att bära en massa olika masker för att försöka anpassa mig till vad andra vill sad.gif
          Nu skiter jag i det hela!!!

Jag älskar inte alls längre alla människor;

Utan tvärtemot:NU släpper jag ut mitt hat och vrede istället .

Och jag vet att bakom detta stora vrede finns den äkta KÄRLEKEN wub.gif

Så jag verkligen vill tacka er alla för att ni har hjälpt mig att finna vägen till mitt innersta wub.gif

--------------------

Citera
          Milex
          Inlägg 01-07-2005, 12:47
          Länk hit: #31

Medlem
          Antal inlägg: 483
          Medlem nr: 4 549

CITAT (groowymama @ 01-07-2005, 13:44)

Jag skulle vara ytterst tacksam om du kunde göra det någon annanstans än i det här forumet.

--------------------
          Strömstad zon 3

Citera
          groowymama
          Inlägg 01-07-2005, 12:49
          Länk hit: #32

Medlem

CITAT (Milex @ 01-07-2005, 13:47)
          CITAT (groowymama @ 01-07-2005, 13:44)

Jag skulle vara ytterst tacksam om du kunde göra det någon annanstans än i det här forumet.

Jag menade inte att jag skulle släppa det ut härinne;utan till mitt eget beskådande wub.gif

--------------------

Citera
          160kvm stort hus
          Inlägg 01-07-2005, 12:55
          Länk hit: #33

Medlem
          Antal inlägg: 857
          Medlem nr: 3 016

Jag har inte alls föjlt tråden så mycket men frågan är..
          Om du nu vill ha reda på hur stortår blir till och allt vad det var.. biggrin.gif

Varför inte vända dig till ett annat forum?
          För det här är ju ett forum för blommor, träd och andra trädgårdssaker. Därav namnet odla?

Kom över till familjeliv vet jag. Här disskuteras allt mellan himmel och jord ( vi har även en trädgårdsavdelning ).

Mvh G ( bisquit på familjeliv )

--------------------
          Bygger upp en ny trädgård i zon 3 ( Näshulta, Eskilstuna )

(Bytt sign från 16kvm stor balkong)

Citera
          Reserv
          Inlägg 01-07-2005, 14:32
          Länk hit: #34

Medlem
          Antal inlägg: 6 877
          Medlem nr: 5 537

En enkel liten fråga bara, om jag säger nåt om en person, alltså min egen åsikt om nån så är jag mobbare. Men om en hel drös av folk tycker negativa saker om en människa, då är det den enskilda människan det är fel på! blink.gif wink.gif huh.gif Jag fattar absolut inte nåt, Posse och Tomas99 brukar i såna lägen skrika efter administratören, jag undrar snarare vart Posse och Tomas99 tagit vägen (dom kanske tog semester tillsammans rolleyes.gif ) Låt Solis va´ifred, läs inte och skriv inte i hennes trådar om det stör så mycket, och man behöver väl inte skicka pm för att säga det heller. unsure.gif

Citera
          Reserv
          Inlägg 01-07-2005, 14:52
          Länk hit: #35

Medlem

Solis hälsar att hon är uslängd igen , men den här gången kommer hon inte tillbaks, till mångas glädje, andras sorg. sad.gif Ska det va´så förbaskat svårt att försöka att bara ignorera en udda person? sleep.gif

Citera
          pejori
          Inlägg 01-07-2005, 14:59
          Länk hit: #36

Medlem

det är inte lätt, när personen är överallt laugh.gif laugh.gif
          och alla är inte alltid så funtade att dom kan strunta i det, utan tänder till ibland. wub.gif wub.gif

--------------------
          Bor i zon 2

Citera
          Reserv
          Inlägg 01-07-2005, 15:03
          Länk hit: #37

Medlem

CITAT (pejori @ 01-07-2005, 15:59)
          det är inte lätt, när personen är överallt laugh.gif laugh.gif
          och alla är inte alltid så funtade att dom kan strunta i det, utan tänder till ibland. wub.gif wub.gif

Äh vadå, har du aldrig åkt slalom? tongue.gif Jag vart förbannad på henne i början, men sen insåg jag att det var en lite udda person som bara ville ha lite uppmärksamhet, man kan faktiskt behärska sig också. Det ska juh inte behöva gå så långt så att folk slutar eller blir utkastade blink.gif Varför hon nu vart det wacko.gif blink.gif wink.gif huh.gif

Citera
          pejori
          Inlägg 01-07-2005, 15:10
          Länk hit: #38

Medlem

tror inte hon är det. smile.gif smile.gif
          skulle hon vara det så har i såfall webmaster tyckt att det räcker med babbel
          jag är inte förbannad på solis, men jag kan bli lite trött på henne wub.gif
          sen är det upp till var och en...en del blir arga när hon skojar bort något som är extra känsligt, som mobbning. eller orkar inte med allt tjafs som det blir runt någon som är anorlunda, egen, udda eller vad man nu vill kalla det. wub.gif wub.gif

--------------------
          Bor i zon 2

Citera
          Betty
          Inlägg 01-07-2005, 15:11
          Länk hit: #39

Medlem
          Antal inlägg: 14 536
          Medlem nr: 14

CITAT (groowymama @ 30-06-2005, 23:06)
          CITAT (Reserv @ 30-06-2005, 23:04)
          CITAT (groowymama @ 30-06-2005, 22:52)
          Fy faen säger jag bara mad.gif  mad.gif
          Jag ställer en lite fråga om hur larver blir till på Djur och natur och så får jag ett märkligt svar av Fenja ohmy.gif Att jag skall hålla mig med mina frågor till Småpratet att jag inte skulle skada överallt som jag fattar mad.gif  mad.gif  mad.gif Jag säger en gång till FY FAEN

Skit i henne, det är inte hon som är forumet, du får väl ta det som att småprat är din skyddade zon, där du kan fråga om allt. Fast..... wink.gif frågar man om "fel" grejer här så skriker hon juh om det med unsure.gif huh.gif

Inte lätt att veta vad man får och inte får göra här ibland rolleyes.gif

HA tongue.gif Hon kan dra åt H-----e mad.gif

Här har du troligen svaret på den frågan Reserv. Läs forumreglerna, det är inte tillåtet att man ber andra forummedlemmar dra åt h-vete - även om man skulle ha lust ibland. Personangrepp kallas det.

--------------------
          Norrbottenskusten zon 5-6

Citera
          Hannele
          Inlägg 01-07-2005, 15:27
          Länk hit: #40

Medlem
          Antal inlägg: 9 732
          Medlem nr: 22

CITAT (Reserv @ 01-07-2005, 15:52)
          Ska det va´så förbaskat svårt att försöka att bara ignorera en udda person? sleep.gif

Tydligen, ser du väl själv, vad du gör.
          Alla har daltat detta hela dagen.
          Nästan 1000 personer har läst detta,
          medans intressanta trädgårdsfrågor läses av ca 30... wacko.gif

--------------------
          Carpe Diem. Fånga dagen.

Ta ingen skit, tjejer! Grynet

Citera

9 sidor V  < 1 2 3 4 > » 
          LåstNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 03-08-2025, 21:00

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon