Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Jag klarar inte av det! Hur gör ni?
          Margaretha
          Inlägg 18-07-2005, 16:01
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 1 057
          Medlem nr: 1 309

Eftersom jag varit lite sjuk idag har jag tillbringat tiden med att titta igenom en massa trädgårdstidningar, en väldigt trevlig sysselsättning!

Men förutom att jag hittat inspiration och idéer till förändringar i rabatterna har jag också drabbats av den stora, stora tröttheten!

Tittade bl.a. på Iris och hur de ska skötas och det var då det slog mig, att jag aldrig någonsin kommer att ha tid och ork att gå omkring bland växter i samma rabatt och ge X en näve benmjöl då och Y detsamma två veckor senare. X ska inte ha hönsgödsel alls av något skäl som jag inte minns och Y ska helst ha Chrysan, en näve någon gång när det nu var.

Hur klarar alla utan trädgårdsutbildning av detta? Och hur har ni tid? Är det så viktigt egentligen? Man vill ju att växterna ska vara så fina som möjligt, blomma så mycket som möjligt!!! Men hur gör man för att få struktur i eländet? sad.gif huh.gif unsure.gif

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 28-07-2025, 05:29

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon