Jag har tyckt att Pejoris signatur har vart bra, men den stämmer juh inte. Man får vara som man är, när man inte blev som man skulle , det stämmer väl inte, man får tydligen inte alls vara som man är. Åtminstånne inte här på forumet, själv tycker jag att senaste tiden så har det väl vart en otroligt härlig stämmning, sjuk humor javisst men härlig stämmning har det i alla fall vart. Jag har fått ta emot provokationer i flera av trådarna utan att jag bemött dom, viljan har funnits där, men av hänsyn till övriga medlemmar har jag avstått. Jag har försökt att hålla humöret uppe både hos mig själv och dom som velat va´med i våra sjuka utsvävningar (som visserligen kanske inte har på ett trädgårdsforum att göra, men det är juh småprat ICKE trädgårdsrelaterat) men jag känner nu att det är som att ro i motvind. Varför gör man ett inlägg och förpestar en bra stämmning? Vad får man ut av att försöka lägga all skuld på en enda person? Visst, jag kan va´väligt klumpig och burdus, men jag har ett ömt hjärta och en känslig själ, var så god Posse trampa på den du. För att lätta på den dåliga stämmning som rått under en längre tid nu (enligt Posse) så håller jag mig undan, kan hända att jag läser era inlägg, men lägger mig själv inte i. Vad Posse gör i småprat och vad han tillför till den trevliga stämmningen har jag dock ingen aning om, skulle va´kul om nån kom på vad det skulle va´. Men, men gott folk, fortsätt med kalendern och skit i alla glädjedödare, dom har förmodligen ett torftigt privatliv och njuter av att få jävlas med andra. Jag återkommer förmodligen, nån gång.
|