Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

3 sidor V  < 1 2 3  
          Skriv svarNytt inlägg
          > Hur ska man va´?
          Fialotta
          Inlägg 04-08-2005, 18:58
          Länk hit: #41

Medlem
          Antal inlägg: 3 731
          Medlem nr: 49

CITAT (Posse @ 04-08-2005, 19:56)
          CITAT (Reserv @ 04-08-2005, 12:20)
          Varför gör man ett inlägg och förpestar en bra stämmning? Vad får man ut av att försöka lägga all skuld på en enda person? Visst, jag kan va´väligt klumpig och burdus, men jag har ett ömt hjärta och en känslig själ, var så god Posse trampa på den du. För att lätta på den dåliga stämmning som rått under en längre tid nu (enligt Posse) så håller jag mig undan, kan hända att jag läser era inlägg, men lägger mig själv inte i. Vad Posse gör i småprat och vad han tillför till den trevliga stämmningen har jag dock ingen aning om, skulle va´kul om nån kom på vad det skulle va´. Men, men gott folk, fortsätt med kalendern och skit i alla glädjedödare, dom har förmodligen ett torftigt privatliv och njuter av att få jävlas med andra. Jag återkommer förmodligen, nån gång.

Hur var det nu egentligen?
          Först försöker du lägga all "skuld" på mig för att du fått kritik, sedan skriver du plötsligt om "alla glädjedödare".

Jag anser fortfarande att attityden och logiken i dina inlägg är påfallande lik Copycats.

Om inte du för ett antal här framstått som en veritabel glädjedödare, mobbare och översittartyp hade du säkerligen inte heller kritiserats.

Men Posse...fattar inte du svenska...du är negativ o bitter hela tiden...lägg av nu...va med o ha lite kul ska du se att du mår mycke bättre unsure.gif

--------------------
          *maudan*

Citera
          pejori
          Inlägg 04-08-2005, 18:59
          Länk hit: #42

Medlem
          Antal inlägg: 19 528
          Medlem nr: 2 682

CITAT (maudan @ 04-08-2005, 19:58)
          lägg av nu...va med o ha lite kul ska du se att du mår mycke bättre unsure.gif

detta är nog hennes sätt att roa sig på wacko.gif

--------------------
          Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare.
          Bor i zon 2

Citera
          Ophelia
          Inlägg 04-08-2005, 19:05
          Länk hit: #43

Medlem
          Antal inlägg: 4 474
          Medlem nr: 2 552

Hur var det nu egentligen?
          Först försöker du lägga all "skuld" på mig för att du fått kritik, sedan skriver du plötsligt om "alla glädjedödare".

Jag anser fortfarande att attityden och logiken i dina inlägg är påfallande lik Copycats.

Om inte du för ett antal här framstått som en veritabel glädjedödare, mobbare och översittartyp hade du säkerligen inte heller kritiserats.[/QUOTE]
          Hej. Är du oxå här? smile.gif

Du ska få tips på en bra och rolig länk:

http://www.yttermera.se/levandehumorkultur/index.html

Citera

3 sidor V  < 1 2 3
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 01-09-2025, 13:32

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon