nej hon har aldrig köpt av mig och jag har aldrig köpt av henne
men så här e det
jag hade använt bilder från
http://magdoch.free.fr/hoya.html där det tydligt står att man får använda bilderna som man vill
vad jag inte visste va att denne grundare till den sidan har i sin tur snott bilderna, jag menar hur skulle jag kunna veta det ??
så hon angrep mig stort och mycket i hoya chatten på tradera , jag sa att jag inte tänkte använda dom bilderna längre , och hon fortsatte att angripa mig så jag slutade helt enkelt svara henne på chatten , då mailade hon mig och började fråga ut mig om mina auktioner , konstiga frågor sånna frågor som man får dåliga vibbar av , jag frågade henne VARFÖR hon är så intresserad av mina auktioner efter hon varit så elak mot mig på chatten.
sedan dess har hon ej hört av sig och det hände för ca 2 månader sedan
märke då igår att jag va spärrad och vill nu då veta varför så klart
jag menar jag har ju inte på något sätt betett mig oseriöst eller elakt mot henne utan enbart svarat och svarat och svarat.
kännde nu när jag såg att jag va spärrad att jag helt enkelt ville VETA varför
varför hon hoppar på mig och sedan spärrar mig
hur hon kan se mig som ett hot ??
Blev otrligt ledsen då och även nu !! och vill VETA vad hon har emot mig så jag kan få det klart för mig.
så hänger det hela ihop.
men hon svara inte på mailen eller på chatten så jag antar att hon helt enkelt inte gillar mig men vägrar svara för att såra mig ännu mer.